آرشیو چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۷۳
شهرستان ها
۷

انتقاد شدید امام جمعه موقت اهواز از انتقال آب کارون و دز

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به مسابقه دولت های مختلف در انتقال آب گفت: دولتمردان چه دشمنی با خوزستان دارند و مسئولان چرا نشسته اند و نمایندگان استان چرا فریاد نمی زنند، آب کارون و دز را بردید و حال می خواهید آب کرخه را ببرید.

آیت الله محسن حیدری در جمع مردم اهواز گفت: در ادامه طرح های انتقال آب کارون و دز به استان های دیگر خبرهای ناراحت کننده ای می رسد و دولتمردان به انتقال آب کارون و دز اکتفا نکردند و این بار برای انتقال آب کرخه در حال دست اندازی هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دولتمردان چه دشمنی با خوزستان دارند، گفت: مسئولان خوزستان چرا نشسته اند و نمایندگان خوزستانی چرا فریاد نمی زنند. آب کارون و دز را بردید و حال می خواهید آب کرخه را نیز ببرید.

وی با بیان اینکه مگر مردم خوزستان چه گناهی کرده اند که مورد ظلم واقع شدند، افزود: مگر مردم خوزستان همان افرادی نبودند که 8 سال در برابر صدام مقاومت کردند و زیرساخت های خود را از دست دادند، محیط زیستشان آلوده شد و این همه جوانانش در فقر و فلاکت بیکاری زندگی می کنند.

آیت الله حیدری گفت: طرح مقام معظم رهبری که مایه امید است برای خوزستان با این کمی آب به کجا می انجامد و ما تنها کاری که می توانیم بکنیم این است که ناراحتی خود را اعلام بکنیم.