آرشیو چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵، شماره ۸۷۸۸
ورزش
۱۱

گوناگون

عیادت خادم ازکشتی گیر بیمار

رئیس فدراسیون کشتی با حضور در بیمارستان از ابوالفضل آرمیده عیادت کرد. رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی دیروز با حضوردر بیمارستان، ازابوالفضل آرمیده عیادت کرد و درجریان روند درمانی وی قرارگرفت. آرمیده چند روزی است به دلیل ابتلابه بیماری سخت دربیمارستان بستری است.

نایب قهرمانی نوجوانان درجهان

تیم وزنه برداری نوجوانان ایران درپیکارهای قهرمانی جهان در مالزی با 471 امتیاز پس از روسیه، نایب قهرمان جهان شد.تیم روسیه روی سکوی قهرمانی ایستاد. و لهستان سکوی سوم دنیا را ازآن خود کرد.

صعود جوانان به جام جهانی

تیم فوتبال جوانان ایران با پیروزی برابرازبکستان جواز حضوردرمسابقات جام جهانی سال آینده را کسب کرد. این تیم همچنین به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا راه پیدا کرد.

دعوت المپیکی ها به اردو

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور دررقابتهای جهانی در حالی آغاز می شود که کادر فنی از ملی پوشان المپیکی هم برای حضوردر تمرینات دعوت کرد. اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از روز8 آبان آغاز می شود.

تیم بارسلونا به ایران می آید

تیم پیشکسوتان باشگاه بارسلونا برای بازی با ستارگان دهه 60 و 70 استقلال به ایران می آید. این بازی قرار است برای نکوداشت منصور پورحیدری که مدتی در بستر بیماری قرار دارد، برگزار شود.

نفتی ها بازهم تمرین نکردند

مسئولان باشگاه نفت تهران درجلسه ای که با بازیکنان داشتند اعلام کردند که تا دو هفته دیگر بخشی از مطالبات آنها را پرداخت می کنند.اما بازیکنان تیم نفت دیروز هم برای دومین روز متوالی اعتصاب کردند وحاضر به تمرین نشدند.

شماره یک، خانه نشین شد

بیرانوند، دروازبان تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت ازناحیه مچ دست، چهار هفته از میادین فوتبال دورخواهد بود.وی بازی پرسپولیس با نفت آبادان را از دست داد واحتمالابه بازی با سوریه نیز نمی رسد.

بدمینتون بازان دراردوی جهانی

ششمین مرحله اردوی آماده سازی تیم بدمینتون نوجوانان و جوانان ایران با شرکت چهار بازیکن با هدف حضور در جام جهانی اسپاینا در تهران برگزارمی شود. مسابقات جام جهانی جوانان از روز 18 آبان در شهر بیلبائوبرگزار خواهد شد.