آرشیو پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵، شماره ۶۳۴۴
ورزشی
۲۳

چهره ها

سعداوی: شباهت هایی بین ما و استقلال هست

نعیم سعداوی، سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری مسابقه امروز تیمش برابر استقلال در لیگ برتر فوتبال کشور گفت شباهت هایی بین دو تیم وجود دارد و آن، تغییرات زیاد در کادر فنی و بازیکنان دو تیم در ایام «پیش فصل» و زمان طولانی است که صرف هماهنگ سازی آنها با نفرات قبلی دو تیم شد. وی افزود: استقلال طبعا حریفی قابل احترام است و در همه پست ها بازیکنانی خوب و قوی را در اختیار دارد اما ما نیز از مزایای میزبانی برخورداریم و تیمی پرسابقه در لیگ هستیم. وی همچنین گفت: یکی از اهداف ما همیشه این بوده که بازی باکیفیتی ارائه بدهیم و روز پنجشنبه نیز همین هدف را تعقیب خواهیم کرد تا باعث شادی فوتبالدوستان خوزستان شویم.

ویسی: به جای نفرات میلیاردی بازیکن 30 میلیونی آوردیم

عبدالله ویسی، سرمربی سپاهان در نشست خبری مسابقه امروز تیمش برابر سایپا گفت با وجود میزبانی سایپا، تیمش فقط در پی کسب پیروزی در این دیدار است. وی تاکید کرد: ما از همان ابتدای فصل به دنبال بازیکنان میلیاردی نرفتیم و برعکس بازیکنان 30 میلیونی به تیم آوردیم و طبعا مدتی زمان برد تا آنها در تیم ما جا بیفتند و سپاهان دوباره «سپاهان» شود. وی تغییر اخیر مدیرعامل سپاهان را روی کادر فنی تیم بی اثر شمرد و گفت: این گونه مسائل در تمامی باشگاه های دنیا مرسوم است و ما کار خودمان را می کنیم.

کمالوند: سال پیش هم با امیرخان رفاقتی بازی کردیم

فراز کمالوند، سرمربی گسترش فولاد تبریز گفت بازی روز پنجشنبه تیمش با تراکتورسازی در لیگ برتر کشور به سبب تقابل دو همشهری به منزله «از این جیب به آن جیب کردن» امتیازات است و این پوئن ها از تبریز بیرون نمی رود. وی افزود: سال پیش هم با تیم امیرخان (قلعه نویی) رفاقتی بازی کردیم اما چون میزبانیم و ظرفیت ورزشگاه مان محدود است، جایی بیش از این برای هواداران تیم رقیب نداریم و از این بابت شرمنده تراکتوری ها هستیم. با این حال مهم ترین مساله روابط خوب بین دو باشگاه است و ان شاءالله پنجشنبه هیچ حاشیه ای خلق نشود و تیمی که حقش است، پیروز شود. من در این هفته ها کوشیده ام بر توانایی تهاجمی تیم خود بیفزایم و ضعف های خط حمله را رفع کنم.