آرشیو شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۷۴
جامعه
۱۷

لایحه هوای پاک در اولویت مجلس

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه هوای پاک در هفته گذشته نیز در دستور صحن علنی مجلس قرار داشت که نوبت بررسی به این لایحه نرسید، اما در اولین روز از مجلس در این هفته بررسی خواهد شد.

راضی نوری در گفت وگو با فارس، افزود: لایحه هوای پاک هفته گذشته در اولویت دستور صحن علنی مجلس قرار گرفت که به دلیل اولویت های دیگری مانند طرح سوال به تعویق افتاد و با نهایی شدن لایحه احکام دائمی در چهارشنبه هفته گذشته، لایحه هوای پاک حتما اولین دستور صحن علنی مجلس در این هفته خواهد بود.

وی اظهار کرد: سعی شده است در این لایحه مشکلاتی که وجود داشت برطرف شود، چرا که این لایحه چند بار به مجلس نهم هم آمده بود و در این زمینه طرحی هم ارائه شده بود که طرح و لایحه با هم ادغام شد و در جلسات مختلفی به بررسی این لایحه با حضور دستگاه های مختلف مانند محیط زیست، راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، وزارت صنعت و تمام دستگاه های مرتبط پرداختیم.

این نماینده مجلس عنوان کرد: این لایحه هم اکنون یک لایحه ادغام شده با یک طرح است که با عنوان هوای پاک در دستور کار مجلس قرار دارد و می توان گفت تقریبا به روز شده است و مسائلی مانند ریزگردها نیز در آن آمده است.