آرشیو سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵، شماره ۳۶۶۲
ورزش
۱۵
فوتبال ایران

قشقایی حذف شد

صعود سخت استقلال و تراکتورسازی در جام حذفی

مسابقات جام حذفی فوتبال ایران در مرحله یک شانزدهم نهایی روز گذشته برگزار شد. قشقایی شیراز شگفتی ساز مرحله قبلی که پرسپولیس مدعی را در ضربات پنالتی حذف کرده بود مقابل برق جدید شیراز قرار گرفت و با قبول شکست یک بر صفر مقابل این تیم از گردونه مسابقات حذف شد.

خیلی ها منتظر بودند ببینند تیمی که پرسپولیس برانکو را در مرحله یک سی ودوم حذف کرده بود چه نتیجه ای در برابر تیم ناشناخته برق جدید شیراز می گیرد که در نهایت از گردونه بازی ها حذف شد.

ملوان در ورزشگاه تختی انزلی میزبان تراکتورسازی بود. تقابل امیرقلعه نویی و محمد مایلی کهن باعث شده بود که حساسیت بازی این دو تیم پرطرفدار بیشتر شود. اختلافات قدیمی و شدید بین این دو مربی اما بادسته گلی که ابتدای بازی مایلی کهن برای قلعه نویی برد به نظر می رسید که به پایان رسیده است.

تراکتورسازی که حالابا حذف پرسپولیس جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی جام حذفی است، دراین بازی در شرایطی با یک گل ملوان را شکست دادو به مرحله بعد صعود کرد که قلعه نویی سرمربی این تیم بعد از بازی اعتراف کرد که حریف در طول نوددقیقه عملکرد بهتری نسبت به تیمش داشت و این حق ملوان بود که برنده بازی شود اما این اتفاق رخ نداد.

ماشین سازی بحران زده دیگر تیم تبریزی نیز در این شهر میزبان خونه به خونه تیم متمول دسته اولی بود که در نهایت این بازی با برتری دو بر یک ماشین سازی به پایان رسید. شهرداری ماهشهر و نفت امیدیه هم دیگر بازی مرحله یک شانزدهم نهایی را برگزار کردند که در نهایت این شهرداری ماهشهر بود که با برتری دو بر یک توانست جواز حضوردر مرحله بعد را به دست بیاورد.

سایپا در تهران، بادران تیم اکبر میثاقیان را در یک بازی نزدیک با نتیجه دو بر یک برد و صعود کرد.

در آخرین بازی روز گذشته هم استقلال در روزی که اکثر سکوهای ورزشگاه آزادی خالی از تماشاگر بود در روزی که اصلاخوب بازی نکرد مقابل مس کرمان قرار گرفت و به سختی با تک گل محسن کریمی در اواسط نیمه دوم وقت های اضافه توانست حریف دست اولی خود را با حذف کند و راهی مرحله بعد جام حذفی شود.