آرشیو دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۷۶
فرهنگ و هنر
۱۶

کتاب

«برادران غریب» منتشر شد

به گزارش جام جم، کتاب «برادران غریب» خاطراتی از تعامل شیعیان و اهل تسنن است که منتشر شد.

این که چطور می شود انسان هایی در یک کشور یا گاهی در یک شهر زندگی کنند، ولی در عین نزدیکی بدن ها، تصویری غیر واقعی از یکدیگر داشته باشند، خودش مساله ای مهم و در جای خود قابل تامل است، اما آنچه توانسته تصویر واقعی تری از هموطنان و همشهریان با یکدیگر ایجاد و صمیمیت ها و همدلی ها را بیشتر کند، ارتباط بدون پیش فرض و صادقانه بوده است و بس!

این کتاب به قلم حامد رضایی در 192 صفحه تالیف و روانه بازار نشر شده است.

نامزدهای بخش کودک «جشنواره غنی پور» هفته آینده معرفی می شوند

محمد ناصری، دبیر شانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال شهید غنی پور در گفت وگو با فارس اظهار کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته، هفته آینده جلسه داوران برگزار خواهد شد.

ناصری بیان کرد: هفته آینده با برپایی این جلسه ابتدا نامزدهای بخش کودک، پس از آن نوجوان و در ادامه بخش دفاع مقدس اعلام خواهد شد.

دبیر این دوره برگزاری اختتامیه را همانند سال های گذشته در اسفندماه دانست و تصریح کرد: داوران خواهان یک هفته دیگر زمان برای داوری بوده اند، از این رو هفته آینده بخش کودک معرفی می شود.

نویسندگان برای شرکت در این جشنواره یک نسخه از آثار خود را در چهار شاخه داستان کودک، نوجوان، داستان و رمان های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و رمان بزرگسال با موضوع آزاد باید به دبیرخانه ارسال می کردند. اختتامیه این جشنواره طبق روال هرسال در هفته دوم اسفند در مسجد جواد الائمه برگزار می شود.