آرشیو سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۷۷
سیاسی
۲

هیچ خط قرمزی در تعقیب دشمنان نداریم

جانشین فرمانده کل سپاه با هشدار به دشمنان تاکید کرد: چنانچه بدخواهان این سرزمین دچار اشتباه راهبردی شوند و درصدد اقدام نظامی برآیند، در هر سرزمینی که باشند نابودشان می کنیم؛ این وعده الهی است و در تعقیب دشمنان هیچ خط قرمز و محدودیتی قائل نیستیم.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار حسین سلامی در یادواره سرداران و 250 شهید اطلاعات سپاه شمال غرب کشور در محل حسینیه اعظم ثارالله ارومیه، به شیطنت های عوامل و مزدوران قدرت های مرتجع منطقه و رژیم صهیونیستی در مرزهای کشور اشاره کرد و گفت: تحرکات عوامل وابسته در ماه های اخیر در مرزهای کشور با شکست روبه رو شد و با واکنش بموقع نیروهای اسلام، منهدم و مدفون شدند.

پیام سردار سرلشکر محمدحسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این مراسم قرائت شد. سردار باقری در بخشی از این پیام با بیان این که نیروهای مسلح کشورمان از ورود هر گزندی به کشور جلوگیری می کنند، تاکید کرد: دشمنان از میزان آمادگی ایران در مقابله با شرارت خبر ندارند.

در این مراسم از کتاب های شهیدان شاخص شمال غرب کشور و همچنین تمبر یادبود یادواره سرداران و 250 شهید اطلاعات سپاه شمال غرب کشور رونمایی شد.