آرشیو پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵، شماره ۶۳۵۰
ورزشی
۲۳
گفت  وگو ویژه

خبرهای ناخوشایند از «پدر استقلال»

علی پورحیدری: فعلا کار خاصی نمی توان انجام داد

محمد محمدی سدهی

منصور پورحیدری، پیشکسوت استقلال و سرپرست سابق این تیم چند روزی است که مجددا به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ایرانمهر منتقل شده است. پورحیدری که لقب «پدر استقلال» را یدک می کشد، متاسفانه این روزها حال و روز مساعدی ندارد و خانواده پورحیدری از مردم می خواهند تا برای سلامتی او دعا کنند.

علی پورحیدری، پسر منصور پورحیدری در گفت و گو با خبرنگار «ایران» درباره آخرین وضعیت پدرش می گوید: «متاسفانه شرایط پدرم به هیچ وجه خوب نیست. توده و لکه ای روی ریه پدرم وجود دارد که متاسفانه نمی توانند آن را کنترل کنند و فعلا کار خاصی نمی توان برای پدرم انجام داد.»

او در خصوص مسائل مالی و اعلام باشگاه به حمایت از پیشکسوت استقلال و سرپرست سابق این تیم می افزاید: «بخشی از مطالبات سال های گذشته پدرم از سوی باشگاه پرداخت شده و مشخص نیست چه زمانی مابقی مطالبات توسط باشگاه پرداخت شود، البته در حال حاضر باشگاه استقلال مشکل مالی دارد و نمی توان از آنها توقع کمک مادی داشت.»

پسر منصور پورحیدری با اشاره به این موضوع که انتظاری از باشگاه استقلال نداریم، بیان می کند: «مسائل مالی برای ما اهمیتی ندارد و در حال حاضر حمایت های معنوی مهم ترین مساله است البته پیشکسوتان فوتبال و مردم خیلی لطف دارند و همیشه و در همه جا جویای حال پدر هستند، درخواستم از اهالی فوتبال و مردم عزیز این است که برای سلامتی پدرم دعا کنند.»