آرشیو پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵، شماره ۶۳۵۰
خوانندگان
۱۶
تیترهای برتر «ایران»

قدم زدن در میدان تیر با کالسکه بچه

ایمان یاوریان، خواننده روزنامه در ایمیلی به صفحه خوانندگان پیشنهاد داده است که هر هفته تیترهای روزنامه از سه شنبه هفته پیش تا دوشنبه هفته پیش رو را بررسی کند و به تیترهایی که در صفحات مختلف «ایران» انتخاب کرده امتیاز بدهد. درخواست او جالب توجه است و می تواند غربالی برای تیترهای جذاب و خوبی باشد که در طول هفته از سوی همکاران تحریریه در روزنامه منتشر می شود. «خوانندگان» در نظر دارد که انتخاب تیترهای برتر هفته را به همراه دلیل انتخاب تیتر به مخاطبان خوش ذوق واگذار کند، شما هم می توانید به ما بپیوندید.

برترین تیترهای ایران در هفته ای که گذشت:

گروه گزارش: «آنها شیرجه توپولوف را دوست دارند» / «زلال مثل چشم ثریا، سخت مثل آرارات» / مشکلات آب آشامیدنی مرزنشینان آذربایجان غربی مرتفع می شود. «تخفیف قلیان با کارت دانشجویی»، «قدم زدن در میدان تیر با کالسکه بچه» / گزارشی از نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی، «سنگ قبر فقط چینی»

گروه بین الملل: «عبور از میدان مینی به وسعت یک جهان» / مشکلات بزرگ فراروی رئیس جمهوری آینده امریکا. «داعش، 33 چوپان و کشاورز افغان را درید» / کوچ تروریست ها از عراق و سوریه به افغانستان و پاکستان

گروه زندگی: «کوهنوردی که از پا افتاد اما از نفس نیفتاد» / سجاد سالاروند 40 روز پس از قطع پاهایش بار دیگر به پا خاست و راه کوهستان را در پیش گرفت.

گروه فرهنگ و هنر: «نگفتم کنسرت نرفتن از عوامل ایدز است» / توضیحات صالحی امیری درباره سخنانی که این روزها خوراک رسانه ای رسانه های اصولگرا ست.

صفحه توانش: معلولان کفش آهنی پاره می کنند اما بیکارند

گروه حقوقی: «غربت حریم خصوصی در کتاب قانون» / چرا هنوز خلوت شهروندان را به رسمیت نمی شناسیم. «سیر تا پیاز بیمه بیکاری»

گروه حوادث: این بار پای زنی در میان نبود / بازگشت زوج عاشق به زندگی در آستانه طلاق.

گروه اجتماعی: «یک کلیک تا سیاه بختی» / گزارش «ایران» از مسدود کردن 700 سایت غیر مجاز همسریابی.

صفحه زندگی و سلامت: کوک کردن ساز ناکوک تیروئید.

سه تیتر برتر و جذاب هفته: «قدم زدن در میدان تیر با کالسکه بچه»، «نگفتم کنسرت نرفتن از عوامل ایدز است» و «داعش، 33 چوپان و کشاورز افغان را درید»

تیتر برگزیده: قدم زدن در میدان تیر با کالسکه بچه