آرشیو پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵، شماره ۶۳۵۰
خوانندگان
۱۶
خوانندگان و ایران

تبدیل وضعیت معلمان پیمانی به آزمایشی رسمی را پیگیری کنید

847... 0911: جناب آقای ربیعی وزیر محترم تعاون و رفاه اجتماعی در روزنامه ایران پنج آبان 95 صفحه چهار فرموده اند امروز هیچ خانواده دو معلول به بالابدون مسکن نیست. خانم کبرا و آقا حمید مهران پرچی بچه های معلول من هستند و نه تنها خانه ای به ما واگذار نشده بلکه حق فرزندان من در تمام زمینه ها ضایع شده است.

پیگیری صفحه خوانندگان: اسماعیل مهران پرچی خواننده روزنامه ایران از روستای پرچه ور عباس آباد مازندران پدر دو جوان تحصیلکرده معلول بیکار و صاحب خانه است. طی توضیحاتی که می دهد روشن می شود که او تصورش بر این بوده که مسکن به فرزندان معلول او داده می شود. فروتنانه چند بار عذرخواهی می کند، اما گلایه می کند از اینکه با وجود مراجعات مکرر، ادارات دولتی شهرستان بویژه بهزیستی حاضر به استخدام فرزندانش نیستند.

043... 0914: لطفا در راستای بررسی حقوق های نجومی، گزارشی هم در رابطه با بخشنامه های مربوط به اضافه کاری و بهره وری کارکنان قوه قضائیه که از سال 92 تا به حال به صورت سلیقه ای به نفع قضات و مدیران دستخوش تغییر و تحول شده تهیه کنید.

کبیری با شماره 048... 0913: سلام بر شما خوبان و زحمتکشان. هم ویژه نامه «بانو» و هم «همسفر» عالی است. کمی سراغ بزرگ ترها و پیشکسوت ها بروید. صفحه هفت بانو نوشته خانم الهام آزاد یک مورد از شش مورد کم بود.

628... 0938: مطلبی در صفحه چهار روزنامه تحت عنوان دو میلیون سرپرست خانوار منتشر کرده بودید. لطفا به این مطلب اضافه کنید زنانی مثل من و امثال مرا که با داشتن شوهر بیکار و معتاد، با حقوق 400 هزار تومان و یارانه زندگی می کنیم و زیرپوشش هیچ نهادی نیستیم و صورت مان را با سیلی سرخ می کنیم.

اسماعیل جعفری از کرج با شماره 741... 0937: در مورد ثبت سند خودرو که قرار بود نماینده سردفتران و ناجا در کمیسیون اصل 90 مجلس انجام شود، لطفا پیگیری کنید. چه شد؟ مردم بلاتکلیف هستند. چرا کاری که به نفع مردم است نمی خواهند انجام دهند.

033... 0933: از خبرنگاران عزیز انتظار می رود با جدیت پیگیری کنید که معلمان پیمانی به آزمایشی رسمی تبدیل وضعیت دهند.

صفحه خوانندگان: در شماره آتی تلاش می شود مصاحبه کوتاهی با مسئولان وزارت آموزش و پرورش انجام شود.