آرشیو پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۷۹
فوتبال ایران
۱۱

دلیل تکذیب کاوه؛ ترس از اسپانسر و جریمه احتمالی

این روزها کاوه رضایی به یکی از بازیکنان پر سروصدای استقلالی ها تبدیل شده است. شب قبل از بازی با مس کرمان در جام حذفی بود که او شوک بزرگی به آبی ها وارد کرد و از پیشنهاد یک تیم چینی برای ترانسفر شدن خبر داد. از لحظه انتشار این خبر بود که مدیران استقلال و بخصوص یکی دو عضو هیات مدیره شروع به مصاحبه کردند و گفتند این بازیکن نمی تواند در این مقطع از استقلال جدا شود.

با این اظهار نظرها بود که مدیربرنامه های رضایی بیانیه ای را منتشر کرد و مقابل مصاحبه های انجام شده موضع گرفت.

با این حال آش همان آش بود و کاسه همان کاسه. اعضای هیات مدیره یکی پس از دیگری مصاحبه می کردند و از این می گفتند که رضایی اجازه جدایی از تیمش را ندارد.

همه چیز داشت به سمت آرامش پیش می رفت تا این که مصاحبه کاوه با یکی از خبرگزاری ها دوباره جو را متشنج کرد.کاوه استقلالی ها را به باد انتقاد گرفت و همچنین منصوریان را شاهد گرفت که پیشنهادی که از چین دارد جدی است و برای گرفتن طلبش این پیشنهاد را مطرح نکرده است.

با این حال و ساعاتی پس از انتشار این مصاحبه، خبری روی سایت رسمی باشگاه استقلال منتشر شد که مصاحبه فوق را تکذیب کرد. کاوه در این خبر اعلام کرد چنین مصاحبه ای انجام نداده است.اما چرا رضایی این مصاحبه را تکذیب کرد؟

استقلال و پرسپولیس مدتی است با یکی از سامانه های موجود در کشور همکاری می کنند و آنها اسپانسرهایی هستند که در تلاشند همه چیز را به قبضه در بیاورند. به همین دلیل هم هست که اجازه مصاحبه بازیکنان با سایت های خبری را نمی دهند و پس از مصاحبه کاوه با یکی از رسانه ها او را تحت فشار گذاشتند تا مصاحبه اش را تکذیب کند.