آرشیو یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵، شماره ۶۳۵۲
ورزشی
۲۳

جزئیات مراسم تشییع و تدفین منصور پورحیدری

مراسم تشییع و تدفین منصور پورحیدری در حالی امروز برگزار می شود که در ابتدا قرار بود این مراسم در ورزشگاه شیرودی برگزار شود اما پس از آن خبر رسید با تصمیم شورای تامین، مراسم به ورزشگاه آزادی انتقال داده شده است.

پس از اعلام این خبر، علی پورحیدری فزرند آن مرحوم در مصاحبه با رسانه ها، از مخالفت خود و خانواده اش با برگزاری این مراسم در ورزشگاه آزادی خبر داد و گفت: «چیزی که ما دوست داریم، این است که مراسم در ورزشگاه شیرودی برگزار شود و اگر هم این اتفاق رخ نداد، پیکر پدر مرحومم را از مقابل منزل تشییع خواهیم کرد.» به دنبال این موضعگیری علی پورحیدری، خبرنگار «ایران» با کاظم اولیایی، مسئول ستاد بزرگداشت مراسم منصور پورحیدری تماس گرفت. اولیایی که در زمان تماس در منزل مرحوم حضور داشت، گفت: «پس از مشورت با دوستان و خانواده آقای پورحیدری، تصمیم گرفته شد مراسم دوباره به ورزشگاه شیرودی منتقل و در آنجا برگزار شود. لذا امیدوارم اطلاع رسانی درباره برنامه این مراسم به شکلی انجام شود که هواداران فوتبال برای حضور در آن دچار مشکل نشوند.»

وی درخصوص جزئیات مراسم تشییع و تدفین گفت: «طبق برنامه قبلی مراسم از ساعت 9:30 در ورزشگاه شیرودی آغاز خواهد شد و بعد از آن پیکر مرحوم پورحیدری ورزشگاه را دور زده و نماز میت بر پیکر ایشان خوانده می شود.سپس مراسم خاص همراه با سخنرانی را شاهد خواهیم بود. سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، آقامحمدی رئیس شورای مرکزی اتحادیه فوتبال و دو نفر از پیشکسوتان باشگاه استقلال از جمله افرادی هستند که قطعا در این مراسم سخنرانی خواهند کرد. ساعت 10:30 نیز حرکت به سمت آرامگاه ابدی این بزرگمرد در قطعه نام آوران بهشت زهرا خواهد بود.