آرشیو یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵، شماره ۶۳۵۲
فن آوری
۸
تاپ اپ

تبدیل کننده قدرتمند و حرفه ای

ماهرخ چنگیز

همه ما با اطلاعات مختلفی سر کار داریم و بنا به شرایط گاهی هم باید فایل های اطلاعات مختلف را برای افراد مشخصی ارسال کنیم. در این بین شاید برای اینکه کارتان سریعتر پیش برود نیاز دارید این فایل های اطلاعاتی را به فرمت های دیگر تبدیل کنید. برای مثال DOC را به PDF، OGG به Mp3 یا MKV به Mp4. در چنین شرایطی حتما فکر می کنید به یک نرم افزار حرفه ای نیاز دارید تا این فایل ها را به فرمت هایی که مد نظر دارید تبدیل کنید. اما باید بدانید که با نصب اپلیکیشن کاربردی The File Converter براحتی می توانید فرمت فایل های خود را تغییر و برای افرادی که می خواهید ارسال کنید. این برنامه با پشتیبانی از تمام فرمت های مختلف از جمله تصاویر، ویدیوها، موسیقی، کتاب های الکترونیکی و فایل های فشرده و... در صدر برترین اپلیکیشن های فروشگاه های اپ قرار دارد. از جمله امتیازهای اصلی این برنامه کاربردی سرعت تبدیل فایل ها به فرمت های گوناگون است.

اما شاید نقطه ضعف The File Converter این است که برای استفاده از خدمات آن حتما باید هنگام آپلود و دانلود های خود به اینترنت متصل باشید. بنابراین تبدیل هر نوع فرمت به 3GP، 3G2، FLV، MKV، MP4، MPEG-2، OGG، WEBM، تبدیل هر نوع فایل صوتی به فرمت های MP3، OGG، WAV، WMA، AAC، FLAC، M4A، یا MMF، تبدیل تقریبا هر نوع فرمت تصویری به JPG، PNG، BMP، EPS، GIF، HDR، EXR، SVG، TGA، TIFF، WBMP، یا WEBP، تبدیل هر نوع سند به فرمت های PDF، DOC، TXT، ODT، FLASH، یا HTML، تبدیل کتاب ها به اکثر فرمت ها مانند EPUB، MOBI، PDF، LRF، FB2، LIT، PDB، TCR و... از جمله امکاناتی است که به کمک The File Converter در اختیار خواهید داشت.این برنامه که مخصوص کاربران سیستم عامل اندروید است در دو نسخه پولی و رایگان عرضه شده است.

به طور طبیعی نسخه پولی آن امکانات بیشتری از نسخه رایگان آن دارد و شما می توانید بدون هیچ محدودیتی فایل های خود را به فرمت های گوناگونی تبدیل کنید.