آرشیو یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۷۲۲
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•کارمند متعهد: خانم تورانی، یکی از کارمندان متعهد و تلاشگر دفترخانه اسناد رسمی شماره 14 ملارد واقع در سرآسیاب، بلوار رسول اکرم(ص)، جنب بازار مروارید، پلاک 431 قدردانی می کنم.

از مراجعه کنندگان

•مدتی پیش پیامی در ارتباط با بیمه عمر چاپ کرده بودید، من دفتر بیمه دارم. می خواستم توضیحی خدمت این خواننده محترم عرض کنم؛ اینکه گفته بودند تا پنج سال اول اگر بخواهند انصراف دهند، پول کمتری از چیزی که داده بودند را دریافت می کنند؛ کاملادرست است، ولی این را هم در نظر داشته باشند که اگر خدای ناکرده از لحظه شروع بیمه نامه اتفاقی برایشان بیفتد و از کارافتادگی داشته باشند یا فوت کنند، یک سرمایه بیمه عمر که ممکن است تا صد میلیون هم برسد به خانواده شان تعلق می گیرد، با توجه به این مسئله تا پنج سال اول حدود 90 تا 95 درصد آن مبلغ را به آنها بر می گردانند و پنج تا 10 درصد را نگه می دارند.

•داروساز هستم، از تاریخ هفت مهر قرار بود انتخابات انجمن داروسازان یزد مثل هر انتخابات صنفی دیگری برگزار شود. 20 سال است که به همین منوال تاخیر ایجاد می شود و اعضای قبلی ادغام می شوند. امسال هم جوانان همت کردند و با شروع انتخابات ثبت نام کردند، تبلیغات کردند ولی دوباره مانند سال های قبل همان اتفاق ها می افتد و همان افراد سر جای خودشان می مانند و انتخابات هم به نوعی بی ثمر و بی نتیجه است. از انجمن داروسازان تهران درخواست دارم حداقل دو بازرس بفرستند و نظارتی بر این انتخابات داشته باشند.

رحیمی از یزد

•می خواستم در ارتباط با آبیاری درختان خیابان ولیعصر و تقاطع جمهوری مطلبی عرض کنم و آن اینکه در زمان آبیاری این درختان تمام این آب ها در پیاده روها جمع می شود و به نوعی هدر می رود. از شهرداری می خواهیم که واقعا به این موضوع رسیدگی کند.

•اداره راهنمایی و رانندگی یک سری دوربین را در خیابان ها قرار داده که به نظرم از کار افتاده است، جریمه ای برای من آمده که در خیابان جلال آل احمد که پنج کیلومتر هم نمی شود، سرعت غیرمجاز تا 30 کیلومتر بالاتر از حد مجاز داشته ام. لطفا خبرنگاری به این مراکز بفرستید؛ خودتان متوجه می شوید که مردم چقدر به این جریمه ها معترض هستند.