آرشیو یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵، شماره ۶۳۵۲
حوادث
۱۸

خبر

دزد «گله» کشته شد

گروه حوادث – صاحب یک گله گوسفند، سارق گوسفندانش را با سنگ کشت.جسد این مرد روز جمعه توسط چند نفر از مردم روستای «تنگه 3» در 30 کیلومتری آبادان پیدا شد.ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند مقتول اهل یکی از آبادی های نزدیک روستا بوده است.

به همین خاطر ماموران برای تحقیق به سراغ دوستان و آشنایان «بشیر» رفتند که مشخص شد او آخرین بار همراه 2 نفر از دوستانش از خانه خارج شده بود.دوستان مقتول هم در بازجویی گفتند ساعت 2 بامداد سوار بر موتور به روستای «تنگه3» رفته و قصد سرقت چند گوسفند از یک گله را داشتیم که صاحب گوسفندان متوجه شد و به تعقیب مان پرداخت که دوست مان بر اثر اصابت سنگ کشته شد.

سرعت زیاد بلای جان سه موتور سوار شد

گروه حوادث/ چهار جوان که سوار بر دو موتورسیکلت بودند در مسیر زیرگذر فلکه فرودگاه شیراز به علت سرعت زیاد با دیواره برخورد کردند که سه نفر از آنها در دم کشته شدند.در این حادثه که روز جمعه اتفاق افتاد، تنها مجروح حادثه از سوی اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

دو چاه کن زنده به گور شدند

گروه حوادث/ با ریزش چاه فاضلاب در کنار یک مجتمع مسکونی چهار طبقه در غرب تهران 2 کارگر چاه کن افغان در عمق 8 متری چاه کشته شدند.سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: این دو کارگر روز جمعه مشغول حفر چاه فاضلاب بودند که در عمق 8 متری و به دلیل نامشخصی دیواره چاه ریزش کرد و هر دو زیر خروارها خاک مدفون شدند.به گفته ملکی، ماموران آتش نشانی در عملیات خاکبرداری و پس از 7 ساعت تلاش موفق شدند پیکر دو کارگر 26 و 33 ساله افغان را از عمق چاه خارج کنند.

راننده وانت قربانی تصادف هولناک

گروه حوادث- برخورد شدید وانت پیکان و کشنده بنز در محور مبارکه - شهرضا یک کشته برجا گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، در این حادثه که روز سه شنبه رخ داد راننده 77 ساله وانت پیکان به شکل هولناکی جان باخت.

سرهنگ «جهانگیر کریمی» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی اصفهان با تایید خبرمرگ راننده وانت پیکان گفت: درپی این حادثه، ماموران پلیس راه «اصفهان- شیراز» بلافاصله به محل اعزام شدند وعلت این تصادف نیز تجاوز به چپ وانت پیکان اعلام شد.