آرشیو دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۸۳
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

*محمود صیدانلو رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری ایران برای شرکت در اجلاس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی و موتورسواری به آلمان دعوت شد.اجلاس جهانی موتورسواری ششم تا هشتم آذر ماه و اجلاس جهانی اتومبیلرانی هشتم تا دهم آذر ماه در شهر هامبورگ آلمان برگزار خواهد شد که از ایران رئیس فدراسیون برای شرکت در این دو اجلاس دعوت شده است.صیدانلو گفت: در این اجلاس که اهمیت بسیار زیادی دارد شرکت می کنم تا زمان برگزاری مسابقاتی که ایران میزبان است را نهایی کنیم.

* طی حکمی از سوی محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو و کوراش امین شاطرزاده به عنوان مربی تیم ملی جودو منصوب شد.روز شنبه مجید زارعیان نیز به عنوان سرمربی تیم ملی جودو انتخاب شد.

* تیم های منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران در رقابت های بین المللی جام الروسا شرکت می کنند.رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام الروسا روزهای 22 و 23 آبان ماه در شهر مسکو برگزار می شود.

* هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در بازی های پارالمپیک ریو گفت: برای هدایت این تیم منتظر هستم تا تکلیف سرمربی این تیم مشخص شود تا برنامه ریزی هدفمندی را برای موفقیت تیم در رقابت های آینده طرح ریزی کنیم.

*قرار بود مسئولان کرمانشاه امروز مراسم تجلیلی را برای کیانوش رستمی برگزار کنند، اما برای دومین مرتبه این مراسم لغو شده است، آن هم در شرایطی که رستمی هر دو بار از تهران به کرمانشاه رفته بود.رستمی درباره مراسمی که قرار بود در کرمانشاه برای او گرفته شود، بیان کرد: روز شنبه با من تماس گرفتند که قرار است دوشنبه ساعت 10 صبح مراسمی را برای من برگزار کنند. قرار بود امروز(دیروز) دیداری را با استاندار داشته باشم و روز دوشنبه هم مراسم تجلیل برگزار شود، اما اکنون که من به کرمانشاه آمده ام متوجه شدم که این مراسم لغو شده است و این برای دومین مرتبه است که چنین اتفاقی رخ می دهد.او ادامه داد: من تمرینات و کارهایم را در تهران رها کرده ام و به احترام آنها به کرمانشاه آمدم. حتی گرفتن بلیت هواپیما هم بسیار سخت است بنابراین با ماشین خودم راهی کرمانشاه شدم و اکنون متوجه شده ام که این مراسم لغو شده است. اگر در طول مسیر اتفاقی برای من رخ می داد چه کسی پاسخگو بود؟ حداقل اگر مراسم را کنسل کردند دو، سه ساعت قبل تر از آن به من اطلاع می دادند.