آرشیو سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵، شماره ۶۳۵۴
حوادث
۱۷

در نامه بهزیستی به دادسرای جنایی مطرح شد

درخواست سرپرستی تنها بازمانده جنایت خانوادگی

گروه حوادث/مسئولان بهزیستی تهران با ارسال نامهای به دادسرای جنایی تهران؛ از بازپرس پرونده خواستند تا سرپرستی موقت، تنها بازمانده جنایت خانوادگی در محله شهرک آزادی را به مددکاران این سازمان بسپارد.

به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، دراین جنایت هولناک که جمعه گذشته رخ داد، زن جوانی دراقدامی جنون آمیزهمسر، دختر و پسرخردسالش را به قتل رساند. اما دختر 10 سالهشان به نام محیا پس ازانتقال به بیمارستان زنده ماند.

به دنبال اعلام خبراین جنایت، مسئولان سازمان بهزیستی تهران باتوجه به شرایط پرونده، نامهای برای سرپرست دادسرای جنایی پایتخت ارسال کردند تا درصورت ترخیص محیا از بیمارستان ومشخص شدن وضعیت نهایی دخترک 10 ساله، نگهداری و سرپرستی او را به صورت موقت به این سازمان واگذارکنند.

به دنبال این درخواست، بازپرس جنایی ازپدربزرگ محیا خواسته است درباره اینکه آیا حاضر به نگهداری از نوهشان هستند یانه تحقیق کند.

از طرفی قراراست از محیا نیز تحقیق شود که آیا میخواهد با جد پدریاش زندگی کند یا خیر؟به گزارش خبرنگارجنایی «ایران» درجریان این جنایت تکاندهنده؛مردخانواده ودوفرزندش به نامهای فاطمه 11 ساله و مازیار 4 ساله کشته شدند.عامل این جنایت که گفته شده دارای سابقه بیماریها اعصاب و روان است در تحقیقات به بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای جنایی تهران گفت:شوهرم محسن را به این خاطربه قتل رساندم که تصور میکردم با زن دیگری در ارتباط است و از آنجا که قصد خودکشی داشتم بچه هایم را نیز به قتل رساندم تا زیر دست دیگران نیفتند وبعد ازما گرفتارنشوند! این درحالی است که قراراست زن جوان مجروح پس ازترخیص ازبیمارستان توسط کارشناسهای پزشکی قانونی تحت بررسیهای دقیق روانپزشکی قرارگیرد تا سپس دربارهاش تصمیم گرفته شود.