آرشیو سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۸۴
اخبار کشور
۳
اخبار ادبی و هنری

استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات از سخنان اخیر شریعتمداری

بازدیدکنندگان از غرفه کیهان در بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات از صحبت های اخیر مدیرمسئول این روزنامه در سیما تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار کیهان حاضر در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، یکی از حاشیه های قابل توجه غرفه کیهان در این نمایشگاه، مراجعه زیاد بازدیدکنندگان به غرفه کیهان است.

اغلب بازدیدکنندگان از غرفه روزنامه کیهان، از صحبت های اخیر حسین شریعتمداری در برنامه نگاه یک سیما که شنبه 15 آبان پخش شد تقدیر و تشکر کردند.

مدیر مسئول کیهان شامگاه شنبه در برنامه نگاه یک ضمن بررسی استکبارستیزی از منظر امام خمینی و رهبر معظم انقلاب به تشریح دلایل عدم اعتماد به آمریکا پرداخت و توافق خسارت آمیز برجام را نتیجه اعتماد به طرف غربی دانست. شریعتمداری در انتها ضمن انتقاد به نگاه تحقیرآمیز برخی مسئولان به توانایی های داخلی کشور پدیده حقوق های نجومی را باعث تلخ کامی مردم مستضعف و محروم که صاحبان اصلی انقلاب هستند، عنوان کرد.

گفتنی است، روز یکشنبه سردار حسین دهقان وزیر دفاع و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، با حضور در غرفه روزنامه کیهان از این غرقه بازدید کردند.

همچنین روز گذشته نیز پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور در غرفه روزنامه کیهان، به تقدیر از زحمات کارکنان کیهان پرداخت. علاوه بر این، علی طیب نیا وزیر اقتصاد، دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش و مجتبی امانی کاردار سابق ایران در مصر نیز از غرفه کیهان بازدید کردند.