آرشیو سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۷۲۴
اقتصاد
۵

گذر

حضور 980 شرکت در نمایشگاه قطعات خودرو تهران

ایلنا: یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران که بزرگ ترین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو خاورمیانه محسوب می شود، امسال با حضور 23 کشور، از 25 تا 28 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. در یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، 980 شرکت داخلی و خارجی، نوین ترین تجهیزات، صنایع و خدمات مرتبط با حوزه قطعات و مجموعه های خودرو را عرضه می کنند و به نمایش می گذارند که از این تعداد 436 شرکت داخلی و 543 شرکت نیز خارجی هستند. در یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت هایی از 23 کشور؛ ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی، هند، آلمان، هلند، ایتالیا، بلژیک، دانمارک، امارات متحده عربی، اتریش، استرالیا، اسپانیا، ژاپن، سوئد، بنگلادش، مالت، فرانسه، بلغارستان، انگلیس، آرژانتین و تونس نیز نوین ترین تولیدات و تجهیزات خود را ارائه خواهند داد.

شرکت انگلیسی BP با ایران وارد مذاکره شد

تسنیم: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از مذاکرات شرکت انگلیسی BP با این شرکت درخصوص امضای قرارداد توسعه چهار میدان مستقل ایران در مناطق نفت خیز جنوب خبر داد.

نارگیل سنگاپوری وارد بازار ایران شد

میزان: حسین مهاجران، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار، گفت: درحال حاضر نارگیل از کشور سنگاپور وارد ایران می شود و دانه ای چهار هزار تومان فروخته می شود و تا چند روز آینده از کشور پاکستان نیز وارد می شود.

توقیف بستنی غیراستاندارد NITEL در تهران

تسنیم: مدیرکل استاندارد استان تهران از توقیف بستنی غیراستاندارد با نام تجارتی NITEL در واحدی تولیدی در شهرک صنعتی عباس آباد خبر داد.