آرشیو سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵، شماره ۸۷۹۹
اجتماعی
۱۰

پیام مردم

تهران - یک فرهنگی: از مطبوعات دلسوز و دستگاه های ذیربط انتظار می رود تا حصول نتیجه مسئله فساد صندوق ذخیره فرهنگیان را پیگیری کنند.

تهران یک شهروند: در تاریخ 14 آبان ماه ساعت 5 بعدازظهر به دلیل احتیاج فرزند خردسالم به اورژانس به بیمارستان تخصصی بهرامی واقع در خیابان دماوند مراجعه کردم، با کمال تعجب به بنده گفتند: ما هیچ گونه امکانات برای معاینه کودک شما نداریم. حال سوال اینجانب از مسئولین بیمارستان این است که پس چرا نام تخصصی را روی بیمارستان بهرامی گذاشته اید؟ در روز تعطیل اگر پدر و مادر کودک خود را بالاجبار به بیمارستان بیاورند شما با کمال خونسردی به آنها می گویید که امکانات ندارید؟! واقعا جای تاسف است!

تلفن به خط ارتباطی: دولت آقای روحانی به قدری انفعالی عمل کرده که معاون پلیس فکستنی دبی اظهارات جنگ طلبانه علیه ایران داشته است.

تهران یک شهروند: به آن نماینده مجلس که در نطق خود در صدد تبرئه فتنه گران سال 88 برآمد و از مدافعین انقلاب اشکال گرفت که چرا نمی گذارند فتنه فراموش شود عرض می کنم تعجب در این است که چرا ایشان دلش از توهین های صورت گرفته به ساحت امام حسین(ع) در فتنه سال 88 توسط فتنه گران به درد نیامده و خیلی راحت جنایت و خیانت های فتنه گران به کشور را فراموش کرده اند؟

اسلامشهر یک شهروند: وقتی شخص دوم کشور چین یعنی معاون حزب کمونیست آن کشور دستش آلوده به فساد می شود برای او اعدام در نظر می گیرند تا عبرتی برای دیگران شود معلوم است که اقتصاد آن کشور برخلاف کشور ما رشد می کند. برخلاف کشور ما که متاسفانه هم جناحی های فرد اختلاس کننده با جار و جنجال و هوچی گری کارهای او را ماله کشی می کنند و عدالت را قربانی جناح می کنند.