آرشیو سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۸۳
فرهنگ و هنر
۱۶

پایان خیمه گاه ادب با انتخاب شعرای برتر آیینی

آیین اختتامیه سوگواره سراسری شعر عاشورایی خیمه گاه ادب به همت برج میلاد تهران و مجمع شاعران اهل بیت(ع) با حضور جمعی از شعرای مطرح آیینی کشور در گالری شرقی برج میلاد برگزار شد.

به گزارش جام جم، اختتامیه سوگواره شعر عاشورایی (خیمه گاه ادب) شب یکشنبه 16 آبان ماه با حضور شعرای مطرح آیینی و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر برگزیدگان این سوگواره، استادانی همچون مرتضی امیری اسفندقه و حاج سعید حدادیان و همچنین شاعران جوان نام آشنا نظیر سیدحمید برقعی و محمدمهدی سیار به شعرخوانی پرداختند.

هیات داوران در بخش اصلی آقایان علیرضا رجبعلی زاده و مهدی جهاندار را به عنوان برگزیده معرفی کردند و آثار آقایان سیدجواد میرصفی، محمد رضا سلیمی، محسن کاویانی، محمدجواد شاهمرادی، حسین طاهری، هادی فردوسی و امیرعلی سلیمانی را شایسته تقدیر دانستند.

همچنین طبق نظر هیات داوران در بخش ویژه از دو اثر که متعلق به جناب آقای محمد شمس و سرکارخانم سارا جلوداریان بود، تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم کربلایی حنیف طاهری با نوای دلنشین خود به مرثیه سرایی پرداختند و در انتها بیانیه هیات داوران توسط استاد امیری اسفندقه قرائت شد. شایان ذکر است که از نفرات برگزیده و تقدیری با اهدای جوایز نفیس تجلیل به عمل آمد.