آرشیو سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۸۳
صفحه آخر
۲۰
نیشدارو

موفقیت آمریکایی!

سعید طلایی

همان طور که مستحضرید، انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده امروز برگزار می شود و ما هم به صورت غریزی پیگیر آن هستیم. از آنجا که کارزار انتخاباتی این دوره بسیار داغ و حساس است، نکاتی را برای موفقیت در این انتخابات ذکر می کنیم. باشد که کاندیداهای محترم لااقل در دوره های بعد از رهنمون های ما کمال استفاده را ببرند.

1 بی ادب باشید: برای پیروزی در انتخابات آمریکا باید هرچه از دهانتان می آید، به رقیبتان بگویید. عکس های خصوصی او را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. پشت سرش شکلک دربیاورید. اضافه وزن او را مدام یادآوری کنید و در صورت لزوم محکم بخوابانید زیر گوشش.

2 ایمیل شخصی خود را بی خیال شوید. حتی برای ارسال لیست خرید به همسرتان بهتر است از ایمیل رسمی دولتی استفاده کنید. نامه های خود را به وسیله کبوتر به مقصد برسانید و برای انتقال اطلاعات از دود استفاده کنید. دود دخانیات ملایم برای ارسال پیام کوتاه کفایت می کند.

3 تکذیب کنید. مطمئنا روزانه چندین نفر اتهاماتی را به شما نسبت می دهند. حتی بقال محل ممکن است لیست خریدهای نسیه شما را منتشر کند. در این مواقع کافی است که به اعصاب خود مسلط باشید و تکذیب کنید، اما اگر زیاد پافشاری کردند از همه شان شکایت کنید.

4 از خاله و عمو و عمه و دایی خود بخواهید روزی دو وعده بعد از غذا مصاحبه کنند و بگویند که شما چقدر آدم خوبی هستید و کل فامیل به پدر و مادر شما به خاطر داشتن چنین فرزندی غبطه می خورند.

5 اگر رقیبتان در مناظره به شما تهمت زد، بلافاصله کف دستتان را به سمتش بگیرید و بگویید: «آینه، آینه» تا تهمتش به خودش برگردد و به زمین گرم بخورد.

6 طرح های تخیلی بدهید. به مردم بگویید که در صورت پیروزی، اقیانوس آرام را به مرکز تجاری اقتصادی تبدیل می کنید و به هر شهروند نیم کیلو پاستیل میوه ای خواهید داد. مطمئن باشید همه مردم حرف های شما را باور می کنند و به شما رای می دهند.

7 در صورت رای آوردن، حق المشاوره نویسنده این مطلب را فوری پرداخت کنید و همه وعده های انتخاباتی خود را تکذیب کنید. بگویید که هیچ وقت چنین وعده هایی نداده بودید و همه اش فتوشاپ است.

موفق باشید.