آرشیو چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۷۲۵
حوادث
۱۳

پنج قاره

جنازه بازیکن هاکی در خانه خود درحالی که اوردوز کرده بود، پیدا شد

دیلی میل: روز شنبه، جنازه بازیکن سابق هاکی کلرادو آوالانچی، مارک اسواتوس 34ساله، در خانه خود در دنور که همراه با همسر و دو فرزندش در آن زندگی می کرد، پیدا شد. گفتنی است اسواتوس در آخرین فصل حضور خود در لیگ هاکی آمریکا در سال های 2010 و 2011 در تیم های نشویل و اوتاوا مسابقه داده بود. براساس گزارش پلیس، دلیلی برای مرگ او به صورت رسمی مشخص نشده است، اما روزنامه های ورزشی مختلف کلرادو در گزارش های خود آورده اند این ورزشکار به دلیل استفاده بیش از حد از داروهایی که مصرف می کرده، اوردوز کرده و جان خود را از دست داده است.

حمله به زوج ملبورنی حین بازی

دیلی میل: یک خانواده به همراه بچه های خود مورد حمله گروهی جوان قرار گرفتند. یک خانم جوان از مورد حمله قرارگرفتن خود و خانواده اش در ملبورن به وسیله گروه 10نفره اوباش به پلیس گفت. براساس اظهارات این خانم، او و خانواده اش درحالی که با ماشین خود برای تماشای بازی بسکتبال محلی در ملبورن می رفتند، در اواسط راه یک توپ فوتبال از پنجره خودرو به داخل آمد که گروه جوانی که در خیابان بازی می کردند، آن را به طرف ماشین شوت کرده بودند. در ادامه اظهارات این خانم، نوشته شده است شوهر او خودرو را نگه داشت تا توپ فوتبال را به گروه 10نفره ای که ایستاده بودند، بازگرداند اما این گروه اوباش بودند و شروع به سنگ پرانی به سمت خودرو آنها کردند. این گروه 10نفره اوباش به ماشین این خانواده خسارت سنگینی وارد و زن و شوهر و دو فرزند آنها را که در خودرو بودند زخمی کردند. اداره پلیس ملبورن به این خانواده قول داده است که افراد گروه را پیدا کند.

اندونزی 6 ریشتر لرزید

ایندین اکسپرس: زمین لرزه ای به بزرگی شش ریشتر استان «بانتن» در اندونزی را به لرزه درآورد.

بنابر اعلام مقامات محلی اندونزی، این زمین لرزه روز گذشته (سه شنبه) در 271کیلومتری جنوب استان «لباک» و در 10کیلومتری بستر دریا رخ داد. به دنبال این زمین لرزه، هشداری مبنی بر احتمال وقوع سونامی صادر نشده است.