آرشیو چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵، شماره ۸۸۰۰
ورزش
۱۱

گوناگون

شطرنج ایران، قهرمان آسیا شد

تیم شطرنج کشورمان به مقام قهرمانی مسابقات زیر 14 سال آسیا در چین دست یافت.پس ازایران، تیم چین دوم شد و تیم سریلانکا به عنوان سومی بسنده کرد.

امیدواری وزیر ورزش به کشتی

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی دیروز با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش دیدار کرد.در این دیدار، خادم گزارشی از آخرین فعالیت ها و وضعیت فدراسیون کشتی و همچنین برنامه های آینده این فدراسیون و مسابقات مهم پیش رو به وزیرارائه کرد.سلطانی فر نیز با اشاره به اهمیت ورزش کشتی به عنوان رشته ملی و پرافتخار، رویکرد حمایتی وزارتخانه را نسبت به این رشته خاطرنشان وابرازامیدواری کرد موفقیت های کشتی درمیادین بین المللی تداوم پیدا کند.

جوانان در کره مغلوب شدند

دیدارتیم های ملی فوتبال جوانان ایران و کره جنوبی در تورنمنت چهارجانبه با پیروزی چشم بادامی ها به پایان رسید. شاگردان پیروانی بازی را با نتیجه 3 بر یک به میزبان واگذار کردند.

اینفانتینو به تاج تسلیت گفت

اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران درگذشت منصور پورحیدری را تسلیت گفت.

اظهارنظر استاد بزرگ شطرنج

استاد بزرگ شطرنج ایران با اشاره به برنامه هایش برای آینده، گفت: می خواهم به صورت منظم ترازقبل به شطرنج بپردازم و پیشرفت کنم.احسان قائم مقامی گفت: هفته سوم نیم فصل دوم لیگ برتر کشور را با تیم سایپا پیگیری می کنیم و فعلا در صدر جدول هستیم. سایپا شطرنج بازان خوبی دارد. امیدوارم بتوانیم این صدرنشینی مان را تداوم ببخشیم.

نصرآزادانی مربی تکواندو شد

با پیشنهاد بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی و موافقت رئیس فدراسیون تکواندو، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی به کادر فنی تیم ملی اضافه شد.

اوزیل: بازیکنی مثل رونالدو ندیده ام

ستاره آلمانی تیم آرسنال، به تمجید از هم تیمی سابقش در رئال مادرید پرداخت و ازاو به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ یاد کرد. اوزیل گفت: واقعا از بازی کردن در کنار رونالدو لذت بردم زیرا وی باعث می شد عملکرد بهتری در زمین داشته باشم. وی گفت: هرگز مثل رونالدو ندیدم، او واقعا به سختی کار می کند. اولین بازیکنی است که به رختکن وارد می شود و شاید آخرین بازیکنی باشد که به خانه می رود. او خیلی حرفه ای است، همیشه می خواهد بجنگد.