درباره اجرای «ویرانی» افشین حسن زاده
آبادی بازیگر در ویرانی
از بازیگری که روی صحنه یادش نمی رود کاراکتر را برای خودش زندگی کند، نه برای خوش آمد ما، باید ممنون بود. باید او را دید. باید اجزای کارهایی را که روی صحنه انجام نمی دهد، هم تجزیه و تحلیل کرد تا ببیند او را دیده ایم. ماندن فرسایشی در روابطی که خود ویرانی به بار می آورد که هر دو سر رابطه بیمارند که هر دو سرش دچارند. اعتیاد دارند. از روی دست هم زندگی را کپی می کنند. در فضای قصه ای این چنینی که پر از تکرارهاست، اگر حواست به رفت و آمد بومرنگی میزانسن هایت نباشد، اگر رفتار تکرارشونده بازیگر را کنترل نکنی، قصه ات به خط آرام و صافی از ریتم ازدست رفته می گراید. به عنوان کارگردان باید برای هرآن هر شخصیتت در قصه، هزاران پیشنهاد و اضافه کردن زیر لایه های پنهان و چند معنایی در رفتار بازیگرت داشته باشی. این کار از این گونه لحظه ها کم دارد.
شما میتوانید به یکی از روشهای زیر مشترک شوید:
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامهها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارتهای بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارتهای اعتباری بینالمللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکانپذیر است.
- دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت میگیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمیکند.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.