آرشیو دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۷۲۹
ورزش
۱۸

«ترامپ» نه طرفدار آرسنال است و نه به «ونگر» توهین کرده است

از زمانی که دونالد ترامپ رسما به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده، خبرهای زیادی درباره او در رسانه ها منتشر می شود؛ از حواشی سیاسی گرفته تا مسائل شخصی. دراین میان بسیاری از رسانه ها هم در پی یافتن علایق ورزشی ترامپ هستند و مطالب زیادی در این زمینه منتشر شده است. یکی از آخرین مطالبی که درباره ترامپ با عنوان «ترامپ طرفدار چه تیم فوتبالی است» هم اخیرا در رسانه های مختلف انگلیسی، آمریکایی و فرانسوی بازتاب داده شده است.

در این گزارش به وضوح با آوردن نقل قول هایی از دونالد ترامپ آمده که او طرفدار دوآتشه «آرسنال» است و البته مخالف سرسخت آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی این باشگاه. دونالدو ترامپ گفته: «من یک طرفدار جدی آرسنال و یک توپچی واقعی هستم». از او اظهارنظری هم درباره ونگر منتشر شده که گفته: «ونگر واقعا روحیه طرفداران فوتبال دنیا از جمله روحیه من را هم خراب کرده است... این مرد جوری باشگاه را هدایت می کند که انگار مال خودش است و هر طور دوست داشته باشد، باید رفتار کند. آرسنال نیاز به جان تازه تری دارد. اگر باشگاه پولی برای اخراج کردن ونگر ندارد، من حاضرم خرج مربی جدید را تا 50 سال آینده بدهم. فقط به این شرط که ونگر دست از سر آرسنال بردارد و این تیم را راحت بگذارد. ونگر دلقک هم می تواند به جهنم برود!».

همه چیز خیالی است!

روز گذشته سایت معتبر فیگارو با انعکاس دادن این گزارش به این مورد اشاره کرد که هیچ کدام از این حرف ها را ترامپ نزده و کل ماجرا جعلی است! سایت یکی از مطرح ترین روزنامه های فرانسوی که پیش از این خبر، گزارش مذکور را کار کرده بود، با عذرخواهی کردن از مخاطبانش نوشت: «در واقع ترامپ نه طرفدار آرسنال است و نه اصلادرباره ونگر اظهارنظری کرده است. کلااو شناخت زیادی از فوتبال ندارد و چیزی که بیشتر می داند درباره فوتبال آمریکایی و بیسبال است که در آمریکا اهمیت زیادی دارد. ترامپ البته تخصص ویژه ای در گلف و مدیریت این رشته ورزشی دارد و در اسکاتلند هم مدت هاست، گلف بازان با استعداد حرفه ای را حمایت می کند و آنها را وارد باشگاه خودش کرده است».