آرشیو چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۹۱
اخبار کشور
۳

اکرمی: ترامپ کاری انجام داده که چشم ها را نسبت به آمریکا بازتر کرده است

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ترامپ کاری انجام داده که چشم ها را نسبت به آمریکا بازتر کرده است، گفت: اظهارات او باعث شده که درون آمریکا بین مردم و دولتمردان شکاف ایجاد شود.

سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به نتیجه انتخابات آمریکا اظهار داشت: تا زمانی که ترامپ وارد کاخ سفید شود بیش از دو ماه زمان باقی است، هر چند که اظهارات او باعث شده که درون آمریکا بین مردم و دولتمردان شکاف ایجاد شد.

اکرمی با بیان اینکه ترامپ کاری انجام داده که چشم ها را نسبت به آمریکا بازتر کرده است، تصریح کرد: او فجایع عملکرد دولت فعلی آمریکا را نشان داد و گفت که در 15 سال گذشته در خاورمیانه 6 تریلیون دلار خرج شده است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت با اشاره به بخش دیگری از سخنان ترامپ تاکید کرد: این مواضع ترامپ باعث شده است که مسئولان فعلی آمریکا دست و پای خود را جمع کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا یک استراتژی و یک تاکتیک دارد، خاطرنشان کرد: استراتژی ایالات متحده غارتگری و استعمارگری است و این را از طریق نهادهایی همچون اف بی آی و پنتاگون انجام می دهد که با رفت و آمد روسای جمهور آمریکا هیچ تغییری نمی کند.

اکرمی ادامه داد: تاکتیک آمریکا نیز این است که بر روی مسائلی همچون خدمات، فساد اداری و گاهی روی مهاجرت بحث می کند اما ترامپ ظرف همین هفته حرف های خود را پس گرفته و تعدیل کرده است و دیدیم او به کاخ سفید هم رفت اما سیفون را نکشید.

به گزارش فارس، عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان تاکید کرد: ما فعلادر حال تماشای این مشکلات داخلی آمریکا هستیم و این خودمشغولی مسئولان آمریکا به خودشان غنیمتی برای کشورهای دیگر است تا بتوانند نفس بکشند.