آرشیو چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵، شماره ۳۶۷۵
ورزش
۱۵

خبر کوتاه

آذر ماه آغاز لیگ برتر کاراته

سازمان لیگ فدراسیون کاراته زمان آغاز سوپر لیگ و لیگ برتر مردان و زنان را از نیمه دوم آذر ماه اعلام کرد. بر این اساس تمامی سرپرستان تیم هایی که تاکنون اعلام آمادگی خود را برای حضور در لیگ های برتر و سوپر لیگ به فدراسیون ارسال کرده اند تا تاریخ 9 آذر ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام کامل ورزشکاران خود از طریق پنل رویدادهای سازمان لیگ بر روی سایت فدراسیون اقدام کنند.

قهرمانی ایران در وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا

در پایان مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، تیم های ملی ایران در هر دو رده موفق شدند عنوان قهرمانی را به دست آوردند. تیم ایران در دو رده نوجوانان و جوانان با ترکیب کامل شرکت کرد و در نهایت هم بر سکوی نخست آسیا قرار گرفت.

*رده بندی تیمی (نوجوانان): 1- ایران 616 امتیاز 2- ژاپن 525 امتیاز 3- چین تایپه 503 امتیاز. *رده بندی تیمی (جوانان): 1- ایران 599 امتیاز 2- ژاپن 497 امتیاز 3- ازبکستان 485 امتیاز.

شهنازی در مجمع ANOC

مجمع عمومی ANOC در دوحه قطر آغاز شده و در این مجمع، شاهرخ شهنازی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک ایران حاضر شده است. بحث دوپینگ که به صورت جدی مورد توجه IOC قرار گرفته، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در روز اول مطرح شد. توماس باخ، رییس کمیته بین المللی المپیک نیز در این مجمع حضور دارد. ریاست آنوک نیز بر عهده شیخ احمد، رییس شورای المپیک آسیا است.

تهران قهرمان شمشیربازی

مسابقات شمشیربازی قهرمانی بزرگسالان کشور در شهر تبریز آغاز شد و نفرات و تیم های برتر اسلحه فلوره معرفی شدند. پس از انجام 157 بازی انفرادی، علیرضا ادهمی از تهران قهرمان و وحید ذوالفقاری از یزد دوم شد. همچنین شهاب شمس تبریزی از تهران و علیرضا سلیمانی از آذربایجان غربی مشترکا سوم شدند. در بخش تیمی اسلحه فلوره تیم تهران قهرمان و تیم یزد به مقام نایب قهرمانی رسید، همچنین تیم های اصفهان و آذربایجان غربی مشترکا سوم شدند. مسابقات قهرمانی در بخش انفرادی سابر آقایان پیگیری می شود.