آرشیو چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۹۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

تشییع با شکوه فرزند سیستان و بلوچستان

شهید خزایی یک خبرنگار والامقام بودآیین تشییع و تدفین پیکر خبرنگار شهید مدافع حرم «شهید محسن خزایی» در زاهدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، دکترعلی عسکری، رئیس رسانه ملی در مراسم تشییع شهید خزایی، آن شهید را قهرمان ملی و استانی دانست و گفت: شهید محسن خزایی شهید مدافع حرم بود که بحق اسوه ای حسنه برای جوانان و مردم سختکوش، مبارز و مجاهد این منطقه و استان سربلند سیستان و بلوچستان است و امیدواریم به برکت وجود این شهید والامقام، شاهد رویش نسل های جدید در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی باشیم.

رئیس سازمان صداوسیما با بیان این که شهید خزایی خبرنگاری دشمن شناس بود، گفت: او خبرنگاری شجاع و نترس بود و شجاعت از ویژگی های مردم سیستان و بلوچستان است. وی به فصاحت، بلاغت و شجاعت شهید خزایی اشاره کرد و افزود: شهید خزایی یک خبرنگار تراز رسانه و والامقام بود. او دارای ویژگی های ارزشمندی بود و تحلیل عمیقی از تحولات جهانی و منطقه ای داشت.

دکتر علی عسکری گفت: شهید خزایی یک جهادگر بود که توامان در دو جبهه فرهنگی و رسانه ای و جبهه جنگ سخت خدمت می کرد و افتخار می کنیم که این شهید یکی از اعضای خانواده صداوسیماست.

رئیس رسانه ملی گفت: استان سیستان و بلوچستان با تقدیم 2000 شهید شیعه و سنی دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع) در انقلاب اسلامی و حفظ آن نقش مهمی ایفا کرده و امنیت منطقه نیز به واسطه همین جانفشانی ها بوده است.

رئیس صداوسیما با اشاره به ماموریت های این رسانه در جبهه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اظهار کرد: رسانه ملی رسانه ای مردمی است که با حضور فرزندان این نظام برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و در این مسیر نیز تاکنون شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست

مولوی سلامی، نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری هم در مراسم تشییع شهید خبرنگار مدافع حرم محسن خزایی گفت: شهادت افتخاری است که نصیب اولیا و عاشقان خداوند می شود.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست و سربلندی درخت انقلاب حاصل آبیاری با خون این شهداست. مولوی سلامی گفت: سیرت این جوان فداکار باید نقشه راهی باشد برای جوانانی که در این مسیر گام برمی دارند.