آرشیو پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۹۱
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

از عصر حجر تا زمان حال با «از اینجا تا اونجا»

تصویربردای سریال «از اینجا تا اونجا» به کارگردانی مسعود عسگری و تهیه کنندگی جمشید تربتی در تهران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سریال، مسعود عسگری که پیش از این مجموعه هایی چون سوءتفاهم، دو روی سکه و کمی دور کمی نزدیک را با محوریت پیشگیری از گرایش به مصرف مواد مخدر ساخته است، این بار نیز با همین محوریت و با موضوع های مرتبط با مواد مخدر مجموعه «از اینجا تا اونجا» را کلید زد.

این مجموعه از سه اپیزود متفاوت در سه دوره زمانی حجر، قجر و حال تشکیل شده که در هر کدام از این دوران بازیگران ثابت و مهمانان جلوی دوربین رضا مقصودی و محمود رضایی خواهند رفت.

در لوکیشن دوران حال بازیگرانی چون: داریوش سلیمی، افشین نخعی، مجید شهریاری، امیر زریوند، علی ابوالحسنی و با حضور آرش نوذری به ایفای نقش خواهند پرداخت. ضمن این که در این لوکیشن 60 بازیگر مهمان نیز در کنار بازیگران اصلی به هنرنمایی خواهند پرداخت.

در دوران قجر نیز شیوا خسرو مهر، محمدرضا عباس نژاد، فرهاد بشارتی، مرجان سپهری، نادر داهیم، علیرضا ناصحی و با حضور شهرزاد عبدالمجید به ایفای نقش پرداخته و 20 بازیگر مهمان در کنار آنها حضور خواهند داشت.

و اما در لوکیشن عصر حجر حضور بازیگرانی چون: حامد وکیلی، مرضیه صدرایی، طناز دهقان، اشکان کشتاسبی و مهسا نوعی قطعی شده است و سایر بازیگران نیز بزودی از سوی گروه کارگردانی انتخاب خواهند شد.