آرشیو پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۹۱
ورزش
۱۸
یادداشت

2 امتیازی که از ما دزدیدند

رضا پورعالی

دو امتیاز ایران را در بازی سه شنبه دزدیدند. این ساده ترین عبارت برای تشریح بازی سه شنبه بود. حریف ما تیمی بود که مجبور بود در برابر تیم ملی ایران دفاعی بازی کند و وقتی زمین بازی به آن صورت درآمد، بهترین بهانه به دست بازیکنان تیم حریف داده شد تا آنها از یک زمین خوردن ساده هم استفاده کنند و وقت و روح بازی را بکشند.

بدون تردید اگر بازی در زمینی مناسب برگزار می شد، 3 امتیاز از آن ما بود؛ اما در بدترین زمان و در بدترین زمین با سوریه بازی کردیم. این انتخاب کنفدراسیون فوتبال آسیا بود که از زمان روی کار آمدن شیخ سلمان بحرینی ما را از همه گزینه ها در مراسم بهترین های فوتبال آسیا حذف کرده و امسال هم که عنوان بهترین داور و بهترین فوتسال از آن ما بود، دو گزینه را از مراسم بیرون کشید تا نگاه خصمانه خود به ایران را علنی تر کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخصا در خدمت کشورهای عربی است و حالاباید خوشحال باشد که 2 امتیاز ما را دزدید. این بازی با این کیفیت زمین، لکه سیاهی در تاریخ فوتبال دنیا خواهد شد؛ اما آرزو می کنیم تیم ایران در دور برگشت به گونه ای امتیاز جمع کند که حسرت این 2 امتیاز دزدیده شده را نخوریم.