آرشیو سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۶۵
سیاسی
۲

خبر

آیت الله علم الهدی: برخی همسران شهدا ملعبه جریان های سیاسی شده اند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با جمعی از همسران خانواده شهدا گفت: مخالفان ولایت و رهبری برخی خانواده های شهدا را دستمایه اهداف سیاسی خود قرار داده اند.

به گزارش ایرنا، آیت الله علم الهدی افزود: برخی جریان های سیاسی به تشکل های همسران شهدا به چشم طمع نگاه می کنند تا در راه اغراض سیاسی خود بهره برداری کنند.

وی ادامه داد: بعضی از همسران شهید فرماندهان بزرگ جنگ ملعبه جریان های سیاسی شده اند و افتخار می کنیم که همسران شهدایی مانند شهید کاوه و برونسی دستمایه اهداف سیاسی نیستند.

سردار نقدی: جمهوری اسلامی تا 10 سال دیگر فلسطین را آزاد می کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: وقتی امریکا قدرت اول جهان بود به جنگ با آنها رفتیم و پیروز شدیم اما حالاکه به جمع قدرت های برتر جهان پیوسته ایم، به فکر سازش هستیم؟ اگر چنین کنیم، دنیا ما را مسخره خواهد کرد. به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا نقدی طی سخنانی در دومین روز از هفته بسیج افزود: جمهوری اسلامی ایران تا 10 سال دیگر فلسطین را آزاد می کند. وی ادامه داد: من در مصاحبه با یک خبرنگار فلسطینی گفتم که تا سال 2025 اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

آن خبرنگار از من استدلال خواست و پاسخ این بود که 35 سال پیش ایران به دست امریکایی ها بود و انقلاب اسلامی آن را از دست امریکایی ها گرفت و حتی از دست صدام نیز نجات داد و امروز هم شاهد این هستیم که جمهوری اسلامی، بیروت را نیز از دست امریکایی ها نجات داد و با این تفاسیر می توان انتظار داشت که انقلاب اسلامی، فلسطین را هم آزاد کند.