آرشیو چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۶۶
اجتماعی
۴

اخبار

شمار شهدای مدافع حرم در کشور از یکهزار شهید فراتر رفت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اکنون تعداد شهدای مدافع حرم در کشورمان از یکهزار شهید فراتر رفته است که ما مدیون همه آنها هستیم.

حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران دیروز صبح در مراسم تجمع بسیجیان بنیاد شهید گفت: تفکر بسیجی مبتنی بر فرهنگ ایثار و شهادت است و ریشه در فرهنگ عاشورا دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 210 هزار شهید تقدیم انقلاب شده است، گفت: اکنون تعداد شهدای مدافع حرم در کشورمان از یکهزار شهید فراتر رفته، البته ما مدیون همه اینها هستیم.

وی گفت: ما این روزها در کربلاشاهد اجتماع عظیمی هستیم که حدود 20 تا 25 میلیون نفر را شامل می شود شما راهی را ادامه می دهید که برای کشور عزت آور است.

انعقاد قرارداد 12 میلیارد تومانی برای حفظ باغ سیب کرج

استاندار البرز از انعقاد قراردادی با مبلغ 12 میلیارد تومان برای حفظ باغ سیب کرج خبر داد و گفت: این قرارداد با جهادکشاورزی منعقد شده است.

سید حمید طهایی در نشستی خبری اظهار کرد: برای حفظ باغ سیب مهرشهر کرج جلسات بسیاری در نهاد ریاست جمهوری و با حضور رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه مقرر شده است، باغ سیب حفظ شود، گفت: حفظ باغ سیب برای شهروندان البرزی از اهمیت خاصی برخوردار است در جلسه ای که با حضور مقامات مسئول برگزار شد بسیاری از متولیان اذعان کردند فضای سبز باغ سیب باید حفظ شود.

باغ سیب مهرشهر کرج به مساحت تقریبی 350 هکتار در حاشیه اتوبان کرج - قزوین قرار دارد و بسیاری از این باغ به عنوان ریه های تنفسی کلانشهر کرج یاد می کنند.