آرشیو پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۹۷
اخبار کشور
۳
اخبار ادبی و هنری

رمان «گرگ سالی» آخرین کتاب مرحوم فردی شنیدنی شد

نسخه گویا(شنیداری) رمان «گرگ سالی» با روایت داستانی درباره انقلاب، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار کیهان، «گرگ سالی» آخرین کتاب مرحوم امیرحسین فردی، مدیرمسئول فقید نشریه کیهان بچه ها است و جلد دوم سه گانه «اسماعیل» با مضمون انقلاب اسلامی است. فردی در حال نگارش جلد سوم این مجموعه بود که پنجم اردیبهشت سال 95 دار فانی را وداع گفت.

رمان «گرگ سالی» که مدتی پس از درگذشت امیرحسین فردی منتشر شده بود، در قالب گویا (شنیداری) نیز وارد بازار شده است.

امین نادری، مدیر انتشارات سوره مهر الکترونیک در گفت وگو با خبرنگار کیهان گفت: انتشارات سوره مهر از سال 93 تولید نسخه های الکترونیک کتاب های شاخص خود را آغاز کرده بود که رمان «گرگ سالی» نیز یکی از این آثار بود.

وی افزود: کتاب های گویا نیز بخشی از این آثار را در بر می گیرد که یا با صدای خود نویسنده و شاعر ضبط و منتشر می شوند و یا با صدای گویندگان صداوسیما. رمان «گرگ سالی» نیز با توجه به اینکه نویسنده آن در قید حیات نبود، با صدای آرش نوروزی ضبط شد.

مدیر انتشارات سوره مهر الکترونیک ادامه داد: کتاب گویای «گرگ سالی» پس از نمایشگاه کتاب تهران منتشر شده بود و هم اکنون نیز در سایت های کتاب الکترونیک، ازجمله سایت خود انتشارات سوره مهر قابل دریافت است. فصل اول این رمان، به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته و مخاطب ها پس از آن در صورت تمایل می توانند نسبت به خرید این اثر اقدام کنند.