آرشیو پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۶۷
صفحه آخر
۲۴

جمعه بازار فرهنگ

نشست «کارویژه ها و ماموریت های کتابخانه عمومی در ایران»

نشست «کارویژه ها و ماموریت های کتابخانه عمومی در ایران» امروز ساعت 10 صبح با سخنرانی جلال غفاری؛ مدیرکل اسبق پ‍ژوهش نهاد کتابخانه های عمومی، در شهرداری تبریز برگزار می شود.

پاسداشت خدمات فرهنگی حسین بشارت در یزد

در سلسله نشست های تکریم خادمان کتاب، آیین پاسداشت نیم قرن خدمات فرهنگی «حسین بشارت»، امروز ساعت 18:30 در یزد واقع در بلوار صدوقی، جنب فرهنگسرای شهرداری، کتابسرای ملک برگزار می شود.

همایش داستان نویسی معاصر ایران و هند

همایش یک روزه داستان نویسی ایران و هند با همکاری مرکز فرهنگی شهر کتاب و فرهنگستان زبان های هند، فردا در سالن اجتماعات آکادمی دهلی نو در هند برگزار می شود.

دیدار و گفت و گو با ویکتور دانیل و گلنار تاجدار

امروز ساعت 9 صبح در کتابفروشی آینده، در نشست دیدار و گفت و گو با «ویکتور دانیل» و «گلنار تاجدار»، ضمن رونمایی از کتاب «حافظیه و شعر گدار»، درباره تفسیر و تاویل معماری آرامگاه حافظ صحبت خواهد شد.

نمایش 6 مستند عاشورایی در گالری مینا

برنامه «سوگ» با موضوع نمایش شش مستند عاشورایی و نمایشگاهی از آثار نقاشان سبک قهوه خانه ای، فردا ساعت 16 تا 20 در گالری مینا واقع در خیابان پاسداران، گلستان 2 (شهید فلاح زاده)، شماره 120 گشایش می یابد که تا 18 آذرماه ادامه دارد. در این برنامه، مستندهای کاروان، تعزیه به روایت دیگر، سفر آواز و ارغوان، تعزیه، شیرپوشان و نقاشی مذهبی نمایش داده می شود.