آرشیو پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۷۳۷
ورزش
۱۸

تغییرات احتمالی در وزارت ورزش و جوانان

شرق: درحالی که نزدیک به یک ماه از حضور مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان می گذرد، بازار شایعات درباره جابه جایی معاونت ها و مسئولان کلیدی این وزارتخانه همچنان داغ است. این در حالی است که در مقابل او تاکید می کند سیاستش در وزارت ورزش ثبات مدیریتی است و قصد برکناری یا جابه جایی هیچ مدیری را در این مجموعه ندارد. محمدرضا داورزنی، رئیس موفق فدراسیون والیبال که در سال های اخیر جهش خیره کننده ای را در این رشته به وجود آورده، اصلی ترین گزینه ای است که از او به عنوان معاونت جدید قهرمانی و حرفه ای نام برده می شود؛ معاونتی که حساس ترین امور وزارتخانه در آن انجام می شود.

داورزنی یکی از افراد نزدیک و معتمد سلطانی فر است و با توجه به موفقیت های اخیر او در فدراسیون والیبال کشور و رفت وآمدش به وزارت ورزش، شایعه حضورش در معاونت قهرمانی خیلی پررنگ شده است؛ اما این گمانه زنی ها در شرایطی است که رئیس فدراسیون والیبال آن را تکذیب می کند. او سه شنبه شب در مجمع پیش کسوتان والیبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا او به وزارت ورزش خواهد رفت یا نه، در جمع خبرنگاران گفت: این حرف ها شایعه است.

روز گذشته خبر رسید که این تغییرات به حوزه وزراتی هم رسیده است. گفته می شود حمیدرضا گرشاسبی، مدیر کل این حوزه، نیز مثل رباب شهریان، معاونت امور بانوان، درخواست بازنشستگی داده و می خواهد از این پست کنار برود. برانوش نیک بین گزینه ای است که از او به عنوان مدیر کل جدید حوزه وزراتی نام برده می شود. این تمام شایعات نیست و شنیده می شود احتمال تغییرات در حوزه روابط عمومی هم وجود دارد. مازیار ناظمی، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان که پیش ازاین در صداوسیما مشغول بود، سه سال ونیم پیش به وزارت ورزش آمد و اکنون ماموریتش به پایان رسیده و باید به صداوسیما برگردد. وزارت ورزش چندی پیش با درخواستی از سازمان صداوسیما خواستار تمدید ماموریت ناظمی در این وزارتخانه شد؛ اما این سازمان با این درخواست مخالفت کرده است. در شرایط فعلی تکلیف حضور ناظمی در مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان هم نامعلوم است.