آرشیو شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۹۸
شهرستان ها
۷

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر: راه اندازی 700 کارگاه تولیدی اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: 700 کارگاه تولیدی اقتصاد مقاومتی در شهرها و روستاهای استان بوشهر راه اندازی شد.

سرهنگ ذوالفقار عباسی فر بعدازظهر امروز در نمایشگاه دستاوردهای بسیج و عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بوشهر با بیان اینکه محرومیت زدایی، تامین معیشت خانوارها و ایجاد اشتغال جوانان از اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی است اظهار داشت: در این راستا بسیج سازندگی ضمن تدوین و اجرایی کردن طرح های محرومیت زدایی، اقدامات لازم برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی انجام داده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرها و روستاهای استان بوشهر تصریح کرد: از اهداف بسیج سازندگی استفاده از توان و ظرفیت مردم بخصوص در روستاها است.

مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر با اشاره به اینکه بین 30 میلیون تا 300 میلیون ریال تسهیلات در اختیار مجریان طرح های اقتصاد مقاومتی قرار می گیرد گفت: این تسهیلات کم بهره است و براساس ظرفیت های مناطق مختلف شهری و روستایی طرح تولیدی تدوین و اجرایی می شود.

عباسی فر با بیان اینکه بسیج سازندگی از سال 90 تا 93 افزون بر 19/8 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی در قالب سیاست های اقتصاد مقاومتی پرداخت کرده است افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات اعتباری افزون بر 451 پروژه تولیدی اجرا که 90 درصد آن در روستاها استقرار دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از اجرای طرح محرومیت زدایی در استان خبرداد و خاطر نشان کرد: پرداخت 5 میلیارد ریال به ایتام و بیماران صعب العلاج از دیگر فعالیت های بسیج در راستای خدمت رسانی به قشر ضعیف جامعه به خصوص مناطق محروم استان بوشهر است.