آرشیو شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۹۸
شهرستان ها
۷

فرمانده سپاه همدان خبر داد: افتتاح 22 پروژه بسیج سازندگی در استان همدان

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان از افتتاح 22 پروژه بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی همزمان با هفته بسیج در استان خبر داد.

همدان- خبرنگار کیهان: سرتیپ پاسدار غلامعلی ابوحمزه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در سال جاری 16 میلیارد تومان اعتبار جهت پروژه های اقتصادی به سازمان بسیج سازندگی استان اختصاص داده شده که 5 میلیارد تومان آن محقق و در اختیار رده های مقاومت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از پروژه های در دست اجرا، در حال حاضر 22 پروژه سازندگی و اقتصاد مقاومتی به مرحله بهره برداری رسیده که همزمان باهفته بسیج امسال افتتاح شد.

وی یادآور شد: جهت اجرای این پروژه ها در استان، اعتباری معادل سه میلیارد و 580 میلیون تومان صرف شده و جهت گیری بسیج به سمت فعالیت در مناطق محروم بوده است.

فرمانده سپاه استان همدان در ادامه به ابتکار بسیج و سپاه استان در عبور زائران اربعین اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امسال برای اولین بار، از زائران دو کشور ترکیه و آذربایجان دعوت کردیم تا جهت عزیمت به کربلااز استان همدان عبور کنند تا از مناطق عملیاتی دفاع مقدس نیز بازدید داشته و بااستان ما نیز آشنا شوند که تا روز 25 آبان ماه 800 نفر از این زوار به همدان آمدند.