آرشیو شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۹۸
شهرستان ها
۷

آغاز اجرای چند طرح درمانی در بوشهر

در آیینی با حضور وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان انرژی اتمی عملیات اجرایی و بهره برداری از چند طرح درمانی با اعتبار دو هزارو 810 میلیارد ریال در استان بوشهر آغاز شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین گفت: از جمله این طرح ها آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 200 تختخوابی تخصصی و فوق تخصصی قلب بوشهر است.

علیرضا رئیسی افزود: این بیمارستان در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با یک هزار و400 میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود. وی، آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 160 تختخوابی بوشهر را از دیگر طرح ها عنوان و خاطرنشان کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت 17هزار و 500 مترمربع با 850 میلیارد ریال اعتبار احداث می شود. رئیسی اظهار کرد: همچنین ساخت اورژانس هسته ای و عمومی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع و با 340 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد. وی یادآور شد: علاوه براین، طرح مرکز تحقیقاتی درمانی بیماری های خاص استان بوشهر نیز در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع با 200 میلیارد ریال اعتبار به اجرا درآمد. همچنین در این آیین از 17 آمبولانس ویژه شامل 10 دستگاه مجهز به تخت ای سی یو بزرگسالان و هفت دستگاه مجهز به مراقبت های ویژه سیار نوزادان، «ان ای سی یو» و 10 دستگاه خودرو حامل یونیت دندانپزشکی (کلینیک سیار) با 20 میلیارد ریال با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی رونمایی شد.