آرشیو شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۹۸
ورزشی
۹

مهاجم جوان تیم ملی فوتبال تاکید کرد: مزد زحماتم را با گل زدن به بایرن مونیخ گرفتم

مهاجم ملی پوش روستوف روسیه گفت: خدا را شکر با گل به بایرن مونیخ مزد زحماتم را گرفتم و مطمئن باشید در به ثمر رسیدن این گل همه پشت من بوده و از من حمایت کردند. گزیده ای از تازه ترین صحبت های سردار آزمون در ادامه می آید:

* از بازی با بایرن مونیخ خیلی چیزها را یاد گرفتیم چون تیم آلمانی همیشه یکی از مدعیان لیگ قهرمانان اروپا به شمار می رود و حتی در بیشتر ادوار به فینال این رقابت ها راه پیدا کرده و سوابق قهرمانی زیادی هم در کارنامه دارد. بایرن مونیخ بازیکنان بزرگ زیادی دارد که می تواند به واسطه آنها کار را برای هر تیمی سخت کند.

* می دانستیم این بازی در روسیه برایمان سخت می شود و به همین دلیل با تمرکز بالایی به میدان رفتیم و زمانی هم که از لحاظ نتیجه از بایرن عقب افتادیم با همین تمرکز بالابه کارمان ادامه دادیم که در نهایت خدا را شکر موفقیت برای روستوف بود و توانستیم پیروز میدان شویم.

* خدا را شکر با گل به بایرن مونیخ مزد زحماتم را گرفتم و مطمئن باشید در این گلی که به ثمر رسید، همه پشت من بودند و از من حمایت کردند. از بازیکنان گرفته تا کادر فنی و خانواده ام که از این فرصت استفاده کرده و از صمیم قلب از آنها بابت حمایت هایشان تشکر می کنم. گل من حاصل یک کار تیمی بود و به هیچ وجه یک کار شخصی و فردی محسوب نمی شد. از این بابت بسیار خوشحالم و امیدوارم روند گلزنی هایم پس از گلزنی به تیم هایی مثل آژاکس، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در سطح اول فوتبال دنیا و لیگ برتر روسیه ادامه پیدا کند.

* باید واقعا به بواتنگ مدافع ملی پوش بایرن مونیخ احترام گذاشت، چون او یکی از بهترین مدافعان جهان است. شاید هر بازیکنی چنین اشتباهی را مرتکب شود اما فوتبال است و این اشتباهات هم در آن گریز ناپذیر. معتقدم که باید در فوتبال حرمت ها در زمین مسابقه و حتی بیرون از آن حفظ شده چون او هم یکی از کاپیتان های تیم ملی کشورش محسوب می شود و هم یکی از بهترین بازیکنان جهان.