آرشیو شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۹۸
حوادث - اخبار کشور
۱۱

درخواست شهرداری تهران از مردم؛ در صورت دیدن کارتن خواب ها در شب های سرد با 137 تماس بگیرید

در پی برودت هوا، شهرداری تهران از مردم خواست که محل حضور کارتن خواب ها را به سامانه 137 اطلاع دهند، تا نسبت به جابجایی آنها به گرم خانه ها اقدام شود.

به گزارش شهرنوشت، مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران ضمن اعلام آمادگی نسبت به ساماندهی افراد کارتن خواب در شب های سرد زمستان، گفت: برای حمایت از آسایش افرادی که شب هایشان در کوچه ها و خیابان های شهر به صبح می رسد، آمادگی کامل داریم و مددسراهای تهران امکان خدمات رسانی دارند.

رضا قدیمی افزود: شهروندان نیز در صورت رویارویی با مواردی از این دست، با شماره 137 تماس بگیرند تا مراتب انتقال این افراد به مددسراهای تهران طی شود.

وی پیش تر از افزایش 20 درصدی مراجعان به مددسراها همزمان با ورود موج اول سرما در پایتخت و شبانه روزی شدن فعالیت مددسراها تا پایان زمستان خبر داده بود.

قدیمیافزود: شهروندانی که تمایل به کمک به در راه ماندگان و کارتن خواب ها را دارند می توانند برای اهدای کمک های غیر نقدی خود با شماره چهاررقمی 4937 تماس گرفته و اجناس خود را که شامل پتو، لباس گرم و مواد غذایی است به سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران تحویل دهند یا خود نیز در کنار گشت های فوریت های اجتماعی به این افراد کمک کنند.