آرشیو پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۹۶
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

کاراته رئیس می خواهد

اهالی کاراته چند ماه است در انتظار برگزاری مجمع انتخاباتی و تعیین تکلیف ریاست فدراسیون هستند و این انتظار با رای اعتماد مجلس به مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر جدید وزارت و ورزش و جوانان بیش از گذشته است.

با اعلام شرایط کسب سهمیه المپیک، کاراته شرایط جدیدی پیدا کرده و فدراسیون باید هرچه زودتر برنامه های خود را برای حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو آماده کند؛ اما هنوز تکلیف رئیس این فدراسیون مشخص نشده است و همه بخش های این ورزش با سرپرست اداره می شود.

از طرفی مسابقات انتخابی تیم های ملی پایه برای اعزام به رقابت های آسیایی اندونزی با حرف و حدیث بسیار همراه بوده که حتی صدای اعتراض برخی مربیان تیم ملی بانوان را هم درآورد. حقوق معوقه تیم های ملی، پاداش هایی که وعده داده شد، اما خبری از آن نیست، نتایج ضعیف بانوان و کاتا در رقابت های جهانی اتریش، بدهی سنگین فدراسیون و... همه دست به دست هم داده است تا اهالی کاراته باز هم به فکر مشخص شدن تکلیف ریاست این ورزش باشند.

کارشناسان معتقدند با پایان رقابت های جهانی، فدراسیون به ثبات مدیریتی لازم برسد و درمرحله اول برای رقابت های کاراته کشورهای اسلامی برنامه ریزی کند.