آرشیو یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۶۹
ورزشی
۲۳

اخبار

خادم الشریعه صدرنشین <گراندپری> بانوان شد

در دور هفتم از مرحله پنجم و پایانی شطرنج گراندپری بانوان جهان که در شهر خانتی مانسیسک در روسیه برگزار می شود، ظهر دیروز سارا سادات خادم الشریعه با مهره سیاه به مصاف «ناتالیا پوگونینا» از روسیه رفت و مقابل نایب قهرمان سال 2015 جهان به پیروزی رسید. خادم الشریعه با یک امتیازی که دیروز به دست آورد، 5/4 امتیازی شد و ضمن صعود به صدر جدول رده بندی، توانست به روند بدون شکست خود در این مرحله ادامه بدهد. او تنها شطرنجبازی است که در مرحله پنجم هنوز نباخته است. نماینده کشورمان امروز و در دور هشتم باید به مصاف «ناتالیا ژوکووا»، نفر 32 رنکینگ جهانی از اوکراین برود.

خداداد عزیزی: مدیر فنی، سرمربی، مربی و سرپرست هستم!

خداداد عزیزی، مدیر فنی تیم فوتبال سیاه جامگان که دیدار تیمش با استقلال خوزستان به تساوی رسید در مورد اینکه با توجه به روند خوب سیاه جامگان، آیا باز هم به دنبال جذب سرمربی هستند یا با همین روند ادامه می دهند، افزود: من با بازیکنان رابطه خیلی خوبی پیدا کرده ام و هر روز هم به همدیگر نزدیک تر می شویم. همان طور که گفتم کادر فنی ما یک گروه خوب است که با همدیگر هماهنگ هستیم و کارها را بخوبی پیش می بریم. در حال حاضر خودم هم مدیر فنی، هم سرمربی، هم مربی و هم سرپرست هستم!

شباهت خطای دخسوس به خطای فینال جام جهانی

صحنه اخراج فرناندو دخسوس برابر استقلال در دیدار روز جمعه این دو تیم، بی شباهت به صحنه معروف خطای نایجل دی یانگ در فینال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی نبود. دی یانگ در فینال جام جهانی با خطایی که البته تا مدت ها تبدیل به سوژه شبکه های اجتماعی شده بود، ژابی آلونسو را متوقف کرد؛ صحنه ای که هاوارد وب داور سرشناس انگلیسی ترجیح داد برای جریمه بازیکن خطاکار تنها از کارت زرد استفاده کند تا برای دقایقی فینال جام جهانی به حاشیه کشیده شود. در حالی که زاهدی فر، داور دیدار استقلال و گسترش با اخراج دخسوس، آن اشتباه را تکرار نکرد.