آرشیو یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۹۹
اخبار کشور
۱۰

سردار دهقان: ملت های سوریه، عراق و یمن از تفکر بسیج الهام گرفته و با اشرار نظام جهانی در نبرد هستند

وزیر دفاع در گردهمایی بسیجیان گفت: آنچه امروز در سوریه، عراق و یمن شاهد آن هستیم این است که ملت ها با همین اعتقاد بسیجی وار به میدان آمده و با شرورترین نظام های جهان مقابله می کنند.

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح دیروز در گردهمایی بسیجیان، هفته بسیج و روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت و اظهار داشت: در نشستی که چندی قبل مسئولین وزارت دفاع با رهبر معظم انقلاب داشتیم حضرت آقا فرمودند که سلام ایشان را به بسیجیان و کارکنان این وزارتخانه برسانم.

وزیر دفاع تاکید کرد که هر دولتی که بر سر کار باشد حضور بسیج امری ضروری و لازم است، تصریح کرد: آحاد ملت ما بسیجی هستند، بسیج تاکنون در یک بستر تکاملی راه خود را طی کرده و به کمال رسیده است.

سردار دهقان تاکید کرد معتقدیم تنها راهی که می تواند ما را از تمام مسائل و گردنه های پیش رو عبور دهد اتکا به فرهنگ بسیجی است.

وزیر دفاع با بیان اینکه پس از پایان جنگ عرصه های متفاوتی مانند تهاجم فرهنگی و جنبه های علمی و تقویت قدرت درونی مطرح شد تصریح کرد: در این دوران هم بسیجیان وارد شدند و زمینه های ایجاد تعالی را بر عهده گرفتند. بسیج تضمین کننده حیات و تداوم انقلاب اسلامی است و هر جایی که کم توجهی و یا بی توجهی احساس شود، بسیج به میدان می آید.

وی وجه ممیزه بسیج را پیشتازی، آمادگی، بصیرت و ایمان در صحنه های مختلف عنوان کرد و ادامه داد: آنچه امروز در سوریه، عراق و یمن شاهد آن هستیم این است که ملت ها با همین اعتقاد بسیجی وار به میدان آمده و با شرورترین نظام های جهان مقابله می کنند.

سردار دهقان تصریح کرد: فرهنگ بسیجی پیچیده ترین کارها را در وزارت دفاع محقق کرده است و من با همین روحیه بسیجی از همکارانم خواسته ام که کارهای بر زمین مانده چندین سال گذشته را انجام دهند، برخی کارها قرار بود 20 سال پیش انجام شود که در عرض سه سال گذشته انجام شد.

وی بزرگ ترین مشکل کشورمان را که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید کرده اند، مشکلات اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: به جز با تفکر بسیجی و اقتصاد مقاومتی برون رفتی از مشکلات اقتصادی نخواهیم داشت.