آرشیو یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۹۹
اخبار کشور
۳

دستور وزیر کشور به استانداران در پی شهادت ده ها تن از زائران اربعین در حله

وزیر کشور در پی شهادت ده ها تن از هموطنان در حادثه تروریستی حله، دستوری را به استانداران در سراسر کشور صادر کرد و از آنها خواست تا رسیدگی فوری به وضعیت بازماندگان را شخصا دنبال کرده و به وی در این مورد گزارش دهند.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با صدور پیامی وقوع انفجار تروریستی در مسیر بازگشت زائرین اربعین حسینی را تسلیت گفت.

در ابتدای این پیام آمده است: انفجار تروریستی در مسیر بازگشت هموطنان در خاک عراق که منجر به شهادت مظلومانه ده ها تن از زائران اربعین حسینی به دست جهال و عمال گروهک های تکفیری شد، مصیبتی بزرگ و موجب حزن و اندوه بی پایان است.

در ادامه این پیام آمده است: به عنوان وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکومیت شدید این حرکت مذبوحانه، با یکایک بازماندگان این حادثه ابراز همدردی می نمایم و تسلیت گوی این مصیبت هستم.

وزیر کشور در این پیام به استانداران مربوطه اعلام کرده است: به استانداران محترم دستور می دهم پس از شناسایی شهدا از سوی مراجع ذیربط، با اهتمام ویژه به خانواده شهدای این فاجعه، رسیدگی فوری به وضعیت بازماندگان به خصوص خانواده های آسیب پذیر را شخصا دنبال و وضعیت را به اینجانب گزارش نمایند.

در پایان این پیام آمده است: غفران و رحمت الهی و همنشینی با سیدالشهداء علیه السلام را برای شهدای ایرانی و غیرایرانی این جنایت و شفای عاجل و کامل را برای مجروحان و مصدومان آن، از خدای بزرگ مسالت دارم.