آرشیو یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵، شماره ۸۸۱۳
ورزش
۱۱

گوناگون

کاراته درآسیا مدال دروکرد

نمایندگان کاراته ایران دررقابتهای رده های سنی آسیا درروز دوم این مسابقات موفق به کسب دو مدال طلاو شش برنز شدند. این رقابتها با حضور 400 کاراته کا به میزبانی اندونزی در جریان است.

حاجیلو: سایپا از بحران خارج می شود

سرپرست تیم سایپا معتقد است نتایج بد چند وقت اخیر این تیم به دلیل بدشانسی بوده است. حاجیلو گفت: سایپا سرمربی خوبی دارد که کارش را بلد است و شک نداریم از این بحران خارج می شویم. حسین فرکی لیاقتش بیشتر از اینها است و من خیلی به او اعتقاد دارم. هرکسی که بازی سایپا را می بیند می فهمد که ما فوتبال خوبی بازی می کنیم و حتی از روی غرض ورزی هم کسی نمی تواند بگوید سایپا بد بازی می کند. ما به هیچ وجه لایق این شکست ها نبودیم و با اطمینانی که به فرکی و بازیکنان تیم دارم می گویم این شرایط تغییر خواهد کرد.

شکست تیم بانوان دربلژیک

تیم فوتبال بانوان شهرداری بم درنخستین دیدار خود در تورنمنت فوتبال دانشجویان به میزبانی بلژیک دربرابرتیم اندرلشت 3 بر صفر بازی را واگذار کرد.

ولادیمیرپوتین پا به توپ شد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه که دیروز با اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در باره مسابقات جام کنفدراسیونها 2017 گفتگو کرد، دریک اقدام نمادین پا به توپ شد.

قاضی: به آقای گلی فکر نمی کنم

قاضی مهاجم تیم نفت گفت: هیچ وقت تمرکز من روی آقای گلی نیست و ازاین مهمترموفقیت تیم است چراکه وقتی تیم موفق باشد برای بازیکن هم موفقیت به حساب می آید. با این همه گل زدن وظیفه اصلی یک مهاجم است و من تلاش می کنم تا بتوانم این کاررا انجام دهم.

تهران، میزبان شطرنج زنان جهان

رئیس هیئت شطرنج تهران گفت: مسابقات قهرمانی شطرنج زنان جهان بهمن ماه به میزبانی تهران برگزار می شود. دانشفر افزود: این دوره از مسابقات با شرکت 64 بانوی شطرنج باز برتر از 30 کشور جهان آغاز خواهد شد.

تیم ملی ساحلی دراردوی جهانی

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به منظور حضور شایسته در مرحله مقدماتی جام جهانی باهاما ازروز 11 آذرماه به مدت شش روز در بندرعباس برگزار خواهد شد.