آرشیو یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۰۲
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

*هادی رضایی، از برگزاری پنجمین دوره رقابت های قهرمانی باشگاه های جهان در سال 2017 و به میزبانی ایران خبر داد.رضایی که به عنوان مسئول این مسابقات معرفی شده است، گفت: پس از پذیرش میزبانی ایران، فراخوانی به کلیه هیات های استانی و باشگاه های فعال در والیبال نشسته ارسال شد و در نهایت باشگاه گسترش فولاد تبریز در مهلت مقرر نسبت به پذیرش این میزبانی اعلام آمادگی کرد و بر این اساس شهر تبریز برای برگزاری مسابقات که اردیبهشت ماه سال 96 برگزار می شود، انتخاب شد.پنجمین دوره رقابت های قهرمانی باشگاه های والیبال نشسته جهان در سال 2017 از 11 تا 16 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد.

*معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از 9 فدراسیون ورزشی بازدید کرد. نصرالله سجادی صبح دیروز از فدراسیون های اسکیت، چوگان، اسکی، شمشیربازی، بیماران خاص و پیوند اعضا، موتورسواری و اتومبیلرانی، بولینگ و بیلیارد، اسکواش و گلف بازدید کرد.سجادی ضمن بازدید و مذاکره با روسا، دبیران و سایر اعضای فدراسیون ها، در جریان روند فعالیت ها و برنامه های این فدراسیون ها قرار گرفت. همچنین طی بازدید از دفاتر و کمیته های مختلف، گزارشی از روند کار اجرایی فدراسیون ها نیز توسط کارکنان ارائه شد.

*سید جعفر موسوی سرمربی و مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در سه دهه گذشته و مربی سازنده کشتی خراسان که سابقه مربیگری کشتی گیران مطرحی از جمله برادران خادم، ناصر زینل نیا، امیرتوکلیان، مجید خدایی، احمد شکفته، رضا رمضان زاده، برادران علیزاده، محمد متقی نیا و... در مشهد را در کارنامه ورزشی خود داشت، به علت بیماری در سن 60 سالگی درگذشت.

سرویس ورزشی روزنامه کیهان این مصیبت را به جامعه ورزش و کشتی تسلیت می گوید.

*مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های ناشنوایان با حضور 11 کاندیدا امروز برگزار می شود. مجمع انتخاباتی این فدراسیون به ریاست نصرالله، سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور کاندیداها مرتضی آذرخوش، لیلااعتماد، مهران تیشه گران، رمضانعلی دولو، رضا رودگر، حسن سلگی، مسعود فراهانی، سعید کاظمی، ابراهیم کرمی، سیدمصطفی کریمی و کاظم نظم ده ساعت 10 صبح امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.