آرشیو دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۰۳
حوادث - اخبار کشور
۱۱

هلاکت یک شرور مسلح در رودان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از هلاکت یک شرور مسلح و کشف سه قبضه سلاح جنگی طی یک عملیات مسلحانه در شهرستان رودان خبر داد.

سرویس شهرستان ها - سرتیپ عزیزالله ملکی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان رودان با خبر شدند تعدادی از اشرار مسلح در اطراف ایستگاه بازرسی فاریاب اقدام به راهزنی و اخاذی از اتباع بیگانه غیرمجاز که قصد دور زدن از ایستگاه ایست و بازرسی را دارند می کنند که موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر، آگاهی و یگان امداد به محل اعزام و اجرای کمین کردند، بیان داشت: اشرار به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی کردند که در این عملیات مسلحانه یکی از اشرار به نام «سام پ» 33 ساله اهل شهرستان یاسوج به هلاکت رسید و دیگر اشرار که عرصه را بر خود تنگ دیدند با توجه به تاریکی هوا و صعب العبور بودن منطقه از محل گریختند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در پاکسازی از محل درگیری سه قبضه سلاح جنگی، دو تیغه خشاب و 41 دستگاه گوشی موبایل، مقادیری وجه نقد مسروقه و پنج عدد ساعت مچی کشف شد؛ همچنین تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند شرور ادامه دارد.

ملکی، عمده جرایم ارتکابی اعضای این باند را سرقت و راهبندی مسلحانه، اخاذی به صورت مسلحانه از اتباع بیگانه غیرمجاز و کوله بران عبوری از نقاط کوهستانی عنوان کرد.