آرشیو دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۳
ورزش
۱۸

ماجرای پیانو زدن بختیار در اردوی تیم ملی از زبان خودش

کی روش گفت مثل پیانو زدن بختیار بازی کنیم، می بازیم!

بختیار رحمانی در یکی از مصاحبه های اخیرش گفته اگر به تیم ملی دعوت شود، برای کارلوس کی روش دوباره پیانو می زند. وقتی در این باره از او سوال کردیم، توضیحات جالبی داد. بختیار رحمانی در جام جهانی برزیل و قبل از دیدار با آرژانتین در هتل تیم ملی پشت پیانو نشست و کی روش هم از او خواست پیانو بزند. همین پیانو زدن بختیار شد سوژه کارلوس کی روش تا در جلسه فنی تیم درباره اش حرف بزند.

رحمانی در این باره توضیح می دهد: خب آن روز من به کی روش گفتم بلد نیستم پیانو بزنم و ایشان گفت ایرادی ندارد بزن. من هم پیانو زدم که البته خیلی افتضاح بود (خنده) هر کس می شنید می گفت این چه وضع پیانو زدن است؟

بختیار ادامه می دهد: پس از آن، آقای کی روش همه بازیکنان تیم را جمع کرد و به جلسه فنی برد. در آن جلسه بود که درباره پیانو زدن من حرف زد. ما با آرژانتین بازی داشتیم و این بازی برایمان بسیار حساس بود. آقای کی روش هم پیانو زدن من را مثال زد و توضیحاتی برای بازیکنان درباره مسابقه داد.

او در پاسخ به این سوال که کی روش چه توضیحاتی برای بازیکنان داد، می گوید: آقای کی روش گفت بازی ما با آرژانتین مثل همین پیانو زدن بختیار است. اگر نت ها سرجای خودش بود و به صورت منظم نواخته می شد، ما می توانستیم یک آهنگ زیبا بشنویم، ولی چون این اتفاق نیفتاد، آهنگ خوبی نشنیدیم. در زمین وضعیت ما همین است. اگر مقابل آرژانتین همه چیز سرجای خودش باشد، ما می توانیم یک بازی منظم داشته باشیم و در پایان مسابقه اتفاق خوبی می افتد ولی اگر این اتفاق نیفتد و مثل پیانو زدن بختیار بازی کنیم، می بازیم! (خنده) رحمانی در پایان می گوید: کی روش واقعا مربی با دانشی است و در این سال ها به تیم ملی کمک زیادی کرده است. برای من افتخار بود که این مربی دعوتم کرد و شاگردش بودم. امیدوارم دوباره این اتفاق بیفتد و بتوانم به تیم ملی کشورم خدمت کنم.