آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۰۴
صفحه آخر
۱۲

سونامی فساد اخلاقی در میان مقامات رژیم صهیونیستی

رسانه های صهیونیستی از دست داشتن مسئولان بلندپایه این رژیم در پرونده های متعدد فساد جنسی خبر دادند.

رژیم صهیونیستی این روزها به شدت درگیر اخبار داغ مربوط به تحقیقات درباره تجاوزات جنسی و روابط نامشروع مسئولان فعلی و سابق این رژیم است. رسانه های صهیونیستی در همین رابطه از دست داشتن مسئول بلندپایه سابق دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پرونده تجاوز جنسی خبر دادند.

به گزارش تسنیم، پایگاه صهیونیستی «واللا» صبح روز پنجشنبه فاش کرد که اسناد و مدارکی علیه عضو کنونی کنست صهیونیستی جمع آوری شده است که نشان می دهد وی متهم به دست داشتن در برخی پرونده های تجاوز جنسی است. تعدادی از زنان صهیونیست در شهادت های خود اعلام کرده اند که این عضو کنست اقدامات زشتی علیه آنها انجام داده است. برخی مطبوعات صهیونیستی هم اعلام کرده اند که این رسوایی ها تنها به سیاستمداران این رژیم محدود نمی شود، بلکه مسئولان و فرماندهان نظامی ارتش صهیونیستی هم در این رسوایی ها نقش دارند.

«محمد ابو علان» کارشناس مسائل اسرائیل در این باره می گوید: «تجاوز و تعرض نوعی انحراف اخلاقی رایج در میان مسئولان سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی است. این تحلیلگر مسائل صهیونیستی در ادامه خاطر نشان کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز خود در معرض مسائل متعدد فساد و تقلب قرار دارد و پس از افشای پرونده های متعدد روابط نامشروع وی در دهه 90 مجبور به معذرت خواهی در برابر رسانه های گروهی شد. موشه کاتساو رئیس سابق رژیم صهیونیستی و ایهود اولمرت نخست وزیر سابق این رژیم هم به همراه «آوی درعی» همچنان به اتهام فساد در بازداشت به سر می برند.

خبر دیگر در باره فلسطین اینکه نتایج تحقیقات تیم کارشناسان اسرائیلی ثابت کرد که آتش سوزی های اخیر عامدانه نبوده و به این ترتیب اتهامات مقامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها رد می شود.